12 h kvar !

Medlem
12 h kvar !

Nu! Nu känner jag mig väldigt redo och sugen på att börja spela #World of Warcraft: Warlords of Draenor. Jag hoppas att allt kommer fungera som de ska. Köpte spelet för länge sen, men jag antar att det inte är så mycket mera jag kan göra? Det är väl bara att starta igång de inatt/i morgon och börja spela? Eller är det nå mera jag behöver göra?

Sen kommer ju frågan vilken klass man ska köra upp, har så många lvl 90 gubbar att välja på, men tror det blir att köra upp en drulle. Sen är ju frågan om pvp eller pve! Tänker nog till en början som jag skrev tidigare börja med att raida lite med harcore som man gjorde förr!

Hat btw beställt lite "luft på spray" eller va de heter. Har tänkt att blåsa ur datan lite. Öppnade upp den igår och såg att den är rätt dammig, trots att jag tycker att jag har fläktar och allt som ska hålla den "fin". Men men. Har hart lite problem med mitt grafikkort som låter som ett jetplan när jag spelat. Någon som har något bra tips på va jag kan göra åt saken? Är väldigt tacksam om det kommer nån idé!

Nu är de bara att tagga! Ha de gött!

Over and out!

#blogg

Medlem
12 h kvar !

Kom ihåg att hålla munstycket en bit från komponenterna när du sprejar, annars kan det komma kondens på kretsarna. Håll fast fläktvingarna med ett finger så att de inte snurrar runt i onödan, då det kan slita på lagren.

Det brukar räcka långt att damma ur fläktar och kylflänsar (framför allt vid processorn!) för att få ner ljudnivån, men det kan också vara fläktlagret som är dåligt. Då är det en ny fläkt som gäller. Lycka till, vi ses i Draenor!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Lite småsugen på att införskaffa Draenor faktiskt. Inte spelat sedan ett par månader in i WotLK. Om det bara var lite billigare i månaden skulle jag nog ge det en chans, men för en student som ändå inte har ofantligt mycket tid att lägga på MMO så är kostnaden hög.

Får kanske hålla mig med GW2 och AC: Unity ett tag framöver.

1
Skriv svar