Vinn Assassin's Creed: Unity!

Medlem

Huvudkaraktären heter väl ändå inte Gargolye? Det måste vara att han står på en sådan i ministatyn?

Medlem

skulle ju vara nice med en vinst

Medlem
Skrivet av Millen:

Huvudkaraktären heter väl ändå inte Gargolye? Det måste vara att han står på en sådan i ministatyn?

Ha! Det missade jag. Nästan roligt ju! Han kommer heta monsieur Gargoyle från och med nu.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Ååh hoppas!


signatur

They set us up the bomb.

Medlem
Skrivet av Molotov:

Hoppas man vinner igen.
hehe
senast jag vann var ett signerad skiva av Dungeon Siege
mer än 10 år sen

Hur bar du dig åt då?

bop
Medlem

har inget emot att vunniu unity men hoodien och armborsten kan jag står över, om armborsten inte funkar då

Medlem

Hade ju inte varit fel då man vill lira det men är lite emot att köpa det just nu p.g.a alla problem. Vinner man det kan man ju stå ut.

Medlem
twm
Medlem

Häftiga priser!

Inaktiv

kan bli svårt att kombinera armborstet med hoodien. föreslår ärmlös ekipering typ cape till nästa tävling.

Medlem

Vem vill ens ha skiten? trolol skämt osido lycka till allihopa

Medlem

Konstigt att det inte finns medium på tröjorna. Lycka till alla:)

Medlem

gissning, gissning, oj den här frågan kan jag ju:)

Medlem
Skrivet av G_A:

Jag måste vinna! Jag har ju till och med tatuerat in Assassins loggan på vänsterhanden.

Ge honom grejerna för tusan!

Medlem

Första frågan va klurig. Beror väl på vad man menar med 'spinoff' och vilken/vilka listor man går efter...

Medlem

Grym tävling, det var lite roligare att det va mer än 1 fråga.
Lycka till alla och ha en go helg

Medlem

I denna specialutgåva ingår även en fantastisk uppsättning buggar och glitchar!

Lycka till allihop

Medlem

Lycka till allihopa, må bäste gamer vinna!

Medlem

Schyst tävling! Nu ska det slaktas fransoser och britter.

Medlem

Vad innebär eventuell vinstskatt?

Medlem

Ja det börjar bli kyligt nu, så en tröja vore inte fel. Spelet, ja vad ska man säga om det...

Medlem

Nu hade det inte varit fel att vinna en tävling. Älskar verkligen serien så man kanske slipper köpa eTT av spelen☺. May the best gamer win

Inaktiv

Har svarat nu, hoppas jag vinner trots att det inte finns något sjörövarskepp.

Medlem

Jag har alltid undrat om plattformsval påverkar chanserna att vinna?

För övrigt blev jag galen på fråga 1, då olika källor har olika spel och årtal som första spinoff. Wikipedia säger ett spel och datum och Wikia, som är den enda som bokstavligen skriver ut "spinoff", säger ett annat. Jag är ledsen att jag behöver nämna källorna trots att tävlingen inte är avgjord, men det känns verkligen som ett lotteri beroende på den källa ni har valt som facit.


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Inaktiv
Skrivet av Anwest:

Jag har alltid undrat om plattformsval påverkar chanserna att vinna?

För övrigt blev jag galen på fråga 1, då olika källor har olika spel och årtal som första spinoff. Wikipedia säger ett spel och datum och Wikia, som är den enda som bokstavligen skriver ut "spinoff", säger ett annat. Jag är ledsen att jag behöver nämna källorna trots att tävlingen inte är avgjord, men det känns verkligen som ett lotteri beroende på den källa ni har valt som facit.

Om de har ett ex av varje så är ju den plattform med minst deltagare störst chans att vinna i, så att säga? Borde vara så i alla fall.

Medlem

Förstår inte heller riktigt. Mobilspelet som släpptes 2007 är uppenbart en spinoff, ändå är det fel svar?

Medlem
Skrivet av Hecce:

Förstår inte heller riktigt. Mobilspelet som släpptes 2007 är uppenbart en spinoff, ändå är det fel svar?

Precis!


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Redaktör
Skrivet av Anwest:
Skrivet av Hecce:

Förstår inte heller riktigt. Mobilspelet som släpptes 2007 är uppenbart en spinoff, ändå är det fel svar?

Precis!

Dåligt researchad fråga, vi stryker den innan vi drar vinnarna.


signatur
Medlem

När eller vart ser jag vinnarna? *håller tummarna*

123
Skriv svar