Ubisoft bloggar om Assassin's Creed: Unity-patchar

Medlem

Har inte upplevt några problem alls under min 3 timmar långa spelsession igår kväll på PS4 förutom precis ett par minuter innan jag tänkt att sluta spela. Då frös hela spelet och hängde min PS4a. I övrigt har det gått smidigt för min del. Hoppas jag slipper problem i fortsättningen också...

Medlem

Spelar på PC och upplever inga problem alls. Framerate kunde väl vara bättre men min burk är 2 år gammal och gränsar på minimum specs (i5, HD7970), så det var inte oväntat.

Jag har förbannat roligt i spelet i alla fall.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Jag sitter på i5-3570k@4.2ghz, 7970ghz 3gb vram och 16g ram. och jag kommer knappt över 30 fps oavsett vad jag gör. Känns som att det är typ samma om jag väljer ultra eller low. Går upp en sväng efter att ha ändrat nånting men efter en stund dippar det ner till 20 igen. Dippar mycket mer inhomhus också av någon anledning

Medlem

Flera stora siter har gett spelet lågt betyg.

Giant Bomb - 40
Joystiq - 50
Pure Xbox - 60
Polygon - 60

Destructoid och Gamespot ligger något högre, på 70, men allt under 80 är ju en katastrof för ett AAA-spel från en stor utvecklare, vilket syns på UbiSofts aktiekurs. Bra tycker jag, hoppas det går riktigt dåligt för dem. De måste lära sig att inte släppa spel innan de är färdiga.

Medlem
Skrivet av Turbodog:
Skrivet av Gagoff:

Är det någon som vet om Watch Dogs nånsin blev spelbart? Jag har inte kört min kopia sedan den var ny, och kanske 1-2 patchar efter det.

Jag tycker det fungerar bra nu.
Installerade det igår efter att inte ha spelat sen release.
Jag och en polare turades om att hacka varann nåra ggr. Jävligt roligt. Kan hända mycket random shit när man kör det.

Tack för svar, då ska jag nog ge det en chans till.
Om det fungerar nu när de patchat det ordentligt så kanske AC:U blir värt att skaffa om ett halvår eller så

12
Skriv svar