De 5 bisarraste Assassin's Creed: Unity-glitcharna

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av kebbe:

Nu har jag sällan läst en recension som lyst igenom som så pass köpt som FZ:s Unity-recension var, men ärligt talat, temat om franska revolutionen tillsammans med den urgamla AssCreed-mekaniken känns ju så otroligt tråkiga att man halvt somnar bara av att läsa en mening om spelet. Inte ens ansiktslösa npc:s kan göra det intressant.

Jomenvisst - vi tar pengar under bordet och allt där. Ärligt talat, det känns ju så otroligt tråkigt att man halvt somnar bara av att läsa en mening.


signatur
Skägg.
10 Chambers

signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av kebbe:

Nu har jag sällan läst en recension som lyst igenom som så pass köpt som FZ:s Unity-recension var, men ärligt talat, temat om franska revolutionen tillsammans med den urgamla AssCreed-mekaniken känns ju så otroligt tråkiga att man halvt somnar bara av att läsa en mening om spelet. Inte ens ansiktslösa npc:s kan göra det intressant.

Jomenvisst - vi tar pengar under bordet och allt där. Ärligt talat, det känns ju så otroligt tråkigt att man halvt somnar bara av att läsa en mening.

Touché!

ZF
Medlem

sånt här är ju närmast en bonus i AC.

det fånigaste jag sett själv är nog i fyran där en NPC fick tokspel och simmade från båten upprepade gånger. teleportering tillbaka.

men ibland är det tyvärr jobbigt som komiskt. som uppdraget där man ska följa efter ett gäng vakter, varenda gång lyckades min storväxte NPC-kompanjon ramla ner i en brunn på vägen.

Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Också en klassiker på samma tema!

https://www.youtube.com/embed/8Q2P4LjuVA8

vilket missat tillfälle för Matrixfilmerna egentligen. hade ju varit kul om folk vaknade upp och började misstänka nått när kaffebryggaren klipper kylskåpet eller nått.

Skrivet av saru:

Vad fan är det jag tittar på. Nu var den här fredagen förstörd

one mans pain, _____ ___ _______.

Medlem
Skrivet av bjosarn:

bästa. Asscreed spelen har så många glitcher. Minns ni hur det var i Black flag med båten som kommer upp?


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

ZF
Medlem
Skrivet av MacNille:

Minns ni hur det var i Black flag med båten som kommer upp?

nån speciell scen?

det mest minnesvärda med båten jag råkat på var i hemmahamnen då den låg under ytan en gång, sen gick man fram och hoppade i så flög den snabbt upp till normal flythöjd, varpå alla på kajen av nån anledning blev väldigt uppjagade och sprang omkring hysteriskt. iof en sund reaktion. (men kul massiv splash uteblev tyvärr)

Medlem
Skrivet av ZF:
Skrivet av MacNille:

Minns ni hur det var i Black flag med båten som kommer upp?

nån speciell scen?

det mest minnesvärda med båten jag råkat på var i hemmahamnen då den låg under ytan en gång, sen gick man fram och hoppade i så flög den snabbt upp till normal flythöjd, varpå alla på kajen av nån anledning blev väldigt uppjagade och sprang omkring hysteriskt. iof en sund reaktion. (men kul massiv splash uteblev tyvärr)

http://www.sail.ie/images/oops/Drop02.jpg

Det där med båten hände mig första gången när jag gick i land på Maya ön för första gången, istället för en bugg så trodde jag det var voodoo, lol. Sen för några månader sedan skulle jag testa spela lite Black Flag igen, det slutade med att jag på ett ställe flög upp 1km upp i luften och ner igen och dog.

Medlem

Ser ut som foton från filmen "Hellraiser".


signatur

autograph

Medlem

signatur

If u can´t kill me, Join me

Medlem

Jag stötte på den här glidaren:

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

5/5 - Fz . Får en att undra om rescenten talat sanning

Han har gett sin sanning utifrån hans perspektiv, då han inte upptäckt buggarna. Alla de som köpt spelet för dyra pengar därute som tagit del av de roliga buggarna har naturligtvis en annan sanning

12
Skriv svar