world of warcraft world of warcraft professionss

Medlem
world of warcraft world of warcraft professionss

Hej alla.

Jag är ganska ny på wow, jag är en lvl 55 orc hunter. Jag har funderat över för profession jag ska träna. Jag har tänkt mig herb eller mining.

Men min fråga är, ska jag börja träna profession nu eller ska jag vänta tills jag är lvl 100?. Tänkte att när man är 100 så kan man komma till andra ställen som man kan tjäna mer pengar på medans man tränar sin profession.

Vad rekommenderar ni?

Tack

Medlem

har dom inte ändrat herbing och mining sen jag slutade för ett bra tag sen så måste du börja från startzonerna för att levla upp till en viss gräns, sen springa vidare till nästa zon osv osv, så att börja vid ett lvl100 ställe är no go, så igentligen ska man börja med det så fort man kan imo. sen kan det vara skönt med snabbare mount alt. flying mount

Medlem

Egentligen bara fördelar och börja från lvl1 men ifall du ännu inte börjat skulle jag avakta tills du är lvl60 men det kommer kosta ca 400guld tror jag totalt för flying mount samt möjlighet att flyga i dom klassiska zonerna.

Eftersom du är lvl55 så måste du tillbaka till lvl1 zonerna för att kunna börja så har du varit duktig o samlat allt guld du kan så vänta tills lvl60 bör du ha råd att köpa mount samt möjlighet att flyga i bc samt klasiska zonerna.

har du inte guldet så är det bara att promenera tillbaka till startzonerna och grinda herbs eller ores till förbannelse

Själv körde jag mining på min main det var det sättet jag tjänade mest guld på när fick flying mount.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Vad dillar ni om? bara att träna skillen och börja plocka oavsett vart du är och vad du plockar O_o

Eller är det bara jag som kunde skinna lvl 90 mobs med 3 skinning och plocka ore med 1 mining på timeless isle?

Just nu enchantar jag mina egna ringar med +30 haste och jag har 1 enchanting, go WoD

Medlem

Du

Skrivet av Ziraz:

Vad dillar ni om? bara att träna skillen och börja plocka oavsett vart du är och vad du plockar O_o

Eller är det bara jag som kunde skinna lvl 90 mobs med 3 skinning och plocka ore med 1 mining på timeless isle?

Just nu enchantar jag mina egna ringar med +30 haste och jag har 1 enchanting, go WoD

han är lvl55 och det är hans main:)


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

Mitt tips är att dra upp din gubbe till lvl 100 så fort som möjligt. Gör quest, instancer och plöj. När du är 100 så köper du alla flyskills överallt sen börjar du flyga runt. Det kommer gå fort.

Lycka till!

Medlem

Börja i lvl 100 jag har 80 i mining skills o kan mina alla ores ändå, de har ändrat om det.

Medlem

Är det från lvl100 då?

För är du lägre level kan du inte gräva efter rötter eller malm om du inte har rätt skill

Men ska genast hem o verfiera om det fungerar från lvl90 i klassik zone:)


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

1
Skriv svar