Metroid Prime Trilogy
Nintendo har bestämt sig, de ska återvinna hardcorespelarnas gunst. De gör det genom att släppa det bästa man producerade under förra och denna generation. Igen.
Det som förbryllar mig är att det bästa som släppts till Wii är sju år gammalt och ser likadant ut som då
Har för mig att jag i förbi farten läst att spelen ser lite sämre ut på wii't än vad de gjorde på Gc, det var ingenting som ni upplevde?
Nej, det stämmer inte, dock syns skavankerna tydligare om man kör med komponentkabel, vilket inte var möjligt tidigare. Men det är likförbannat en vacker upplevelse
hahaha ni spar ju inte på dramatiken i recensionen
Med detta spel kan man inte spara på dramatiken
Metroid Prime till Gamecube var ju värdelöst, att det skulle vara bättre på Wii är någonting jag tvivlar starkt på.
Du har uppenbarligen konstiga åsikter.
Jag skulle säga att metroid prime 1 är bästa spelet till GC:n, 2:an tyckte jag inte var lika bra och corruption lämnade jag tillbaka efter ca 20min speltid.
Ge mig Super Metroid med lite ny grafik och sånt ist. Metroid serien kommer aldrig bli bättre än Super Metroid. Ett av få Snes spel som helt klart har fått Super rätt!
Haha, riktigt underhållande.
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/
Prime var utan tvekan det bästa spelet som GC har exlusivt (efter att RE4 faktiskt portades till PS2). Dock skulle jag vilja påstå att det sabbat spelet helt med det nya systemet för kontroller. Det passade i 3:an men inte inte 1:an eller 2:an.
Har alla 3 spelen och skulle aldrig få för mig att köpa detta pack då hela 0-00 US versionen är den mest njutbara av Prime.
Den som sa att det va för mycket backtracking borde nog spela de andra Metroid spelen då personen i fråga inte verkar förstå att hela idéen med Metroid är att utforska och backtracka.