World of Warcraft – Fira 10 årsdagen med fler spektakulära händelser!

Robot
World of Warcraft – Fira 10 årsdagen med fler spektakulära händelser!

Obalanserade death knights, döda raid-bossar med en knapp och andra tokiga spelarskapade händelser från 10 års World of Warcraft-historia!

#world-of-warcraft-warlords-of-draenor, #blizzard, #world-of-warcraft-mists-of-pandaria


Medlem
World of Warcraft – Fira 10 årsdagen med fler spektakulära händelser!

World of Warcraft... måste erkänna att det spelet är det absolut roligaste jag någonsin har spelat.. spelade från 2007-2011...
Hade inte spelat så mycket Warcraft innan WoW, så i stort sett allt var nytt, fattade absolut ingenting i spelet... var tvungen att lära sig allt vilket va sjukt roligt och tog tid.

Medlem

Det är nästan så man vill tillbaks. Men så kommer det inte att bli. Det är kul att spelet hållit i 10 år.

Medlem

onyxia wipe animation hade jag helt glömt


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Hur kan man posta den här nyheten utan att ta med Leroy?

Medlem
Skrivet av Deli:

Hur kan man posta den här nyheten utan att ta med Leroy?

https://www.youtube.com/embed/LkCNJRfSZBU

Hur kan man kommentera en artikel utan att ha läst allt.

"Mmo-spelen är ingenting utan sina spelare. Det konstaterade vi förra veckan, då vi inför Warlords of Draenor-släppet passade på att listade spektakulära händelser där spelarna stod för underhållningen. Vi promenerade längs minnenas allé och blickade bland annat tillbaka på den självmordsbenägna Leeroy Jenkins, den förödande Corrupted blood-incidenten och den där gången då Lord Kazzak levde rövare i Stormwind."

Medlem
Skrivet av Ghoetic:
Skrivet av Deli:

Hur kan man posta den här nyheten utan att ta med Leroy?

https://www.youtube.com/embed/LkCNJRfSZBU

Hur kan man kommentera en artikel utan att ha läst allt.

"Mmo-spelen är ingenting utan sina spelare. Det konstaterade vi förra veckan, då vi inför Warlords of Draenor-släppet passade på att listade spektakulära händelser där spelarna stod för underhållningen. Vi promenerade längs minnenas allé och blickade bland annat tillbaka på den självmordsbenägna Leeroy Jenkins, den förödande Corrupted blood-incidenten och den där gången då Lord Kazzak levde rövare i Stormwind."

oops missade det!

Medlem

Garrosh Mythic videon var lite jobbig att kolla på då han som spelade in hela tiden satt och klicka på sina abilities, keyturnade och backpeddlade hela tiden >.<

Medlem

Har spelat ända sedan lanseringen... med lite uppehåll då och då. Förstår fortfarande inte vad fan folk snackar om i chatten ibland. xD

Inaktiv

Världens bästa MMORPG!

Medlem

Garrosh solo var ju också rätt fränt

Medlem

"Var det någon som sa att death knights var välbalanserade?"
Snarare det att mythic jämfört med den föregående heroic versionen var otroligt mycket enklare.

Från att ha clearat instansen i ca 25-30 gånger på pre-6.0 heroic till den nya mythic märkte man en enorm skillnad (när det väl ändrade Garrosh HP efter första patch dagen). Men det är inte första gången Ragewyn gör en "only DK's kill" har jag för mig

1
Skriv svar