ZombiU 2 kan vara på gång

Robot
ZombiU 2 kan vara på gång

In the name of braaains! What more, in the name of braaains?

#zombiu-2, #bandai-namco, #ubisoft, #zombiu


Skribent
ZombiU 2 kan vara på gång

Calle ringde och ville att jag skulle förslå honom som recensent.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

ZombiU 2? Får man skjuta zombie-Bono, tro?


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Moderator | Testpilot

Precis det här. Jag gillade faktiskt idéerna med ZombiU men spelet gjorde som sagt inte vinst. Varför försöka igen när de redan sagt det inte ska komma något.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Oh ZombiU2 låter nästan för bra för att vara sant...

Medlem

Inte så konstigt...

Zombi U började inte ens som ZombiU, heck det började inte ens på Wii U specifikt.

Något prototypspel "White Rabbit" utan namngiven plattform -> Wii U som Killer Freaks from Outer Space -> ZombiU tacka fan för det har kostat pengar att utveckla, och när spelet inte säljer speciellt många hundtratusen ex så är det inte konstigt om man inte går med vinst.


signatur

| R7 3800x | be quiet! Dark Rock 4 Pro | Gigabyte X570 Aorus Elite | Aorus RGB 2x8GB 3200mhz cl16 |
| Nvidia RTX 2060 Super | Kingston A2K 250GB + 1TB + KC2500 2TB | Corsair RM750 | Fractal Design Meshify C |

Medlem

braiiins, bloody braiiins

Kul, för på jobbet har vi faktiskt en WiiU. Blir att jobba "övertid" när de andra gått hem...

Medlem

Det är Ubisoft vi pratar om. När har de någonsin sagt något logiskt?

Ska man tro ryktet så står det dock att Namco är utvecklare, så då har förmodligen Nintendo (eller Namco?) fixat rättigheterna för ZombiU.

Inaktiv

Ettan går att hitta för 49:- just nu på en välkänd elektronikkedja (finns att beställa online också). Inte mycket att bråka om.

Medlem

Så ofta ettan ges bort för 19kr måste det ju sålt i miljontals ex.

1
Skriv svar