Xbox one eller Ps4?

Medlem
Skrivet av SunShine:

de har släppt en med kinect, den första som kom då pyttemjuk påstod att kinect var en integrerad del av maskinen och inte gick att separera och nu för ett tag sedan kom det en utan kinect iaf.
Och något sänkt pris.

Jag köpte med kinect, jag har inte haft några framerate problem. Låter snarare som någon bara smutskastar.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:
Skrivet av SunShine:

de har släppt en med kinect, den första som kom då pyttemjuk påstod att kinect var en integrerad del av maskinen och inte gick att separera och nu för ett tag sedan kom det en utan kinect iaf.
Och något sänkt pris.

Jag köpte med kinect, jag har inte haft några framerate problem. Låter snarare som någon bara smutskastar.

Inför släppet av Xone versionen utan Kinect så släppte MS en ny firmware som
bl.a. tillåter utvecklare att själva välja hur mycket av hårdvaran som reserveras för Kinect, tidigare så reserverades alltid 10% för Kinect.

Medlem
Skrivet av IceClimber:
Skrivet av Mirage:
Skrivet av SunShine:

de har släppt en med kinect, den första som kom då pyttemjuk påstod att kinect var en integrerad del av maskinen och inte gick att separera och nu för ett tag sedan kom det en utan kinect iaf.
Och något sänkt pris.

Jag köpte med kinect, jag har inte haft några framerate problem. Låter snarare som någon bara smutskastar.

Inför släppet av Xone versionen utan Kinect så släppte MS en ny firmware som
bl.a. tillåter utvecklare att själva välja hur mycket av hårdvaran som reserveras för Kinect, tidigare så reserverades alltid 10% för Kinect.

Aha i see.

tack för infot.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Själv blir det Xbox One pga Forza Horizon 2. Har aldrig gillat bilspel speciellt mycket innan men gillade spelet till Xbox 360. Samt så är spelet betydligt bättre på Xbox one.

12
Skriv svar