Förbannad

Medlem
Förbannad

Hej alla! Det var ett tag sen jag skrev här nu, har haft rätt mycket att göra med jobb och allt! Så de har mest blivit jobb och familj utan spel! Men nu hag jar haft lite tid och spela och tänkte därför skriva lite också!

Är förbannad. Satt och kollade på en kille som streamade via twitch. Killen var runt 10 år och spelade och pratade med sina vänner på skype. Men tror ni att att killen fick vara ifred? Nejdå.. Han fick hela 2900 personer som tittade på honom när han spelade och det blev kaos i chatten. Alla blir så tuffa bakom skärmen. Det skrevs hemska kommentarer och mitt i allt så fanns det hemadress och telefonnummer ute i chatten till killen.

Tycker att det är så hemskt! Killen är 10 år och hade 3000 tittare på twitch. Han spelade och verkade verkligen gilla det! Men alla förstörde och nu såg jag att hans kanal inte finns längre, vilket jag tycker är tråkgit! Att vissa personer inte bara kan vara tyst, jag menar det är bara att sluta titta om man inte gillat de. Men nej nej, här ska det saboteras! Fy fan säger jag bara !

ARG!

Godnatt!

#blogg

Medlem
Förbannad

Om det är något vi människor är bra på så är det att förstöra, oftast bra saker också...

Internet är inte till för troll tänker man, men det är där de trivs bäst.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

10 år? Vilket spel var det? Var fanns hans föräldrar? Spontant tycker jag att det är åt helvete för ungt för att hänga ut sig själv på Internet.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av azynkron:

10 år? Vilket spel var det? Var fanns hans föräldrar? Spontant tycker jag att det är åt helvete för ungt för att hänga ut sig själv på Internet.

Jag kan hålla me dom att han kanske är för ung. Han satt och spelade Wow med sina vänner och skypade. Hans mor kom in i rutan lite nu och då och bad honom ta bort flera som skrev in game. Men det var i själva twitch chatten som det var värst. Han blev sönderbombad med massa skit. Just allt som skrevs var väldigt skrämmande. Allt om hans mamma och sen var det hans adress som lades ut och det skulle beställas pizzor och allt möjligt. Kan hålla med om de du säger jo! Men det är just dom andra jag är arg på. Att man kan sitta och skriva såna saker som det skrevs. Hemskt!

Medlem

*suckar uppgivet* Det är så mycket som är fel med sånt här.. Jag blir tyvärr mest bara matt och uppgiven av idioter. Väl rutet hur som helst!

1
Skriv svar