vilket va det bästa spelet ni köpte 2014?

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Brain:

Ganska besviken på detta spelåret. Har inte hunnit lira Dragon Age: Inquisition ännu, så det kanske får priset. Hitintills tycker jag att "The Vanishing of Ethan Carter" lämnat störst avtramp, och får därför också min röst. Däremot är jag kanske något besviken på det spelet med.

Jag skulle precis köpa Carter idag men tvekade. Var det ett kort spel?

Jo det är relativt kort. Jag spelade klart det på två spelsessioner á 2h styck. Jag tycker dock att spelet är värt pengarna, då det är såpass unikt vackert.


signatur

Have a good time!

Skrivet av Brain:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Brain:

Ganska besviken på detta spelåret. Har inte hunnit lira Dragon Age: Inquisition ännu, så det kanske får priset. Hitintills tycker jag att "The Vanishing of Ethan Carter" lämnat störst avtramp, och får därför också min röst. Däremot är jag kanske något besviken på det spelet med.

Jag skulle precis köpa Carter idag men tvekade. Var det ett kort spel?

Jo det är relativt kort. Jag spelade klart det på två spelsessioner á 2h styck. Jag tycker dock att spelet är värt pengarna, då det är såpass unikt vackert.

Tackar, då får det bli ett julspel tror jag


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Brain:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Brain:

Ganska besviken på detta spelåret. Har inte hunnit lira Dragon Age: Inquisition ännu, så det kanske får priset. Hitintills tycker jag att "The Vanishing of Ethan Carter" lämnat störst avtramp, och får därför också min röst. Däremot är jag kanske något besviken på det spelet med.

Jag skulle precis köpa Carter idag men tvekade. Var det ett kort spel?

Jo det är relativt kort. Jag spelade klart det på två spelsessioner á 2h styck. Jag tycker dock att spelet är värt pengarna, då det är såpass unikt vackert.

Tackar, då får det bli ett julspel tror jag

Underbart spel! tar man sin tid med det är det bra och vackert! Annars kan man klara det på ca 1h 5min och då har man gjort allt. Men första gången tog det mig 5h.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Dark Souls 2 utan tvekan. Ren kvalité


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

12
Skriv svar