Army of Two: The 40th Day
Bygg egna vapen, bestäm över liv och död och rädda en mångmiljonstad från undergång. Army of Two-uppföljaren tar i ända från tårna, vi har de första krutdoftande intrycken.
Verkar lovande. Första spelet var riktigt bra i COOP så man får hoppas de lyckas med detta med.
Sen är ju detta ett obligatoriskt inslag i alla trådar om Army of Two: http://www.penny-arcade.com/comic/2008/3/7/
/ LordDaimos
>Ser tråkigt ut synd dock att det inte är till PC:down:
Blev positivt överraskad av ettan. Spelade igenom det med en god vän, och vi hade jävligt kul. Visst, storyn var kanske inte supergenomtänkt, och Penny-Arcade hade helt rätt i sin poäng, men rent spelmässigt så var det ett schysst spel.
Tvåan, om jag kan få min kompis att vara med, ser helt klart ut som något som kan dyka upp på min inköpslista.
men killen som sitter ner och skjuter med reglementsenlig skjutställning har ju inget magasin i....
Kanske hade tryckt ur magasinet i farten för att få in ett nytt snabbt och tryckte av sista patronen som låg i loppet? Ganska vanligt bland specialstyrkor har jag för mig, där dom inte stannar kvar på samma ställe längre stunder och behöver ta med sig onödiga tomma magasin.