Army of Two: The 40th Day

Robot
Army of Two: The 40th Day

Bygg egna vapen, bestäm över liv och död och rädda en mångmiljonstad från undergång. Army of Two-uppföljaren tar i ända från tårna, vi har de första krutdoftande intrycken.


Medlem
Army of Two: The 40th Day - första intrycken

Känns givet, ettan är riktigt rolig med en polare bredvid i soffan.

Medlem

köper när det kommer måste ju lira igenom det här med min polare precis som vi gjorde med ettan!

Medlem

Kommer nog köpa det när det har sänkts i pris. Om jag hade någon att lira det med i soffan vore det ett givet köp :> ettan var ju awesome.

Medlem
Citat:

RIKTIGT hårda grabbar krigar med laserpekare

Haha!

Första spelet hade sina stunder när det var riktigt kul, men samtidigt hade det som sagt en del barnsjukdomar. Hoppas de lyckas till fullo med tvåan!

Medlem

men killen som sitter ner och skjuter med reglementsenlig skjutställning har ju inget magasin i....

Inaktiv
Skrivet av Runken:

men killen som sitter ner och skjuter med reglementsenlig skjutställning har ju inget magasin i....

haha, bra observerat!

Medlem

Verkar lovande. Första spelet var riktigt bra i COOP så man får hoppas de lyckas med detta med.

Sen är ju detta ett obligatoriskt inslag i alla trådar om Army of Two: http://www.penny-arcade.com/comic/2008/3/7/

/ LordDaimos

>Ser tråkigt ut synd dock att det inte är till PC:down:


signatur
Medlem

ska värkligen ha detta spel

Medlem
Skrivet av Runken:

men killen som sitter ner och skjuter med reglementsenlig skjutställning har ju inget magasin i....

Vilken tur att han hade en kula i loppet när dom tog screenen

Medlem

Spelet ser bra ut, och längtar att kunna köpa det. Tror att det blir ett prisvärt spel

Medlem

Blev positivt överraskad av ettan. Spelade igenom det med en god vän, och vi hade jävligt kul. Visst, storyn var kanske inte supergenomtänkt, och Penny-Arcade hade helt rätt i sin poäng, men rent spelmässigt så var det ett schysst spel.

Tvåan, om jag kan få min kompis att vara med, ser helt klart ut som något som kan dyka upp på min inköpslista.

Medlem

"RIKTIGT hårda grabbar krigar med laserpekare"
haha, vilken grymt skön kommentar.
Skön PA-referense LordDaimos

Medlem

Är ju på flera bilder som han skjuter och inte har nått magasin i.. dåligt..

Medlem

både kasta sig i skydd och co-op sniping fanns i första spelet


signatur

Silence fills the empty grave, now that I am gone.
But my mind is not at rest, for questions linger on.

Medlem

Låter riktigt bra! Låter som ett spel man gärna skulle vilja ha, får se om jag struntar i något annat spel och införskaffar det här sen när det släpps istället...

Inaktiv

fan vad nice ettan är jju episkt ^^


signatur

[/5] "powernap over"

Medlem
Skrivet av Runken:

men killen som sitter ner och skjuter med reglementsenlig skjutställning har ju inget magasin i....

Det behöver man inte ha i framtiden då alla har "idkfa" i sina vapen.

Medlem
Skrivet av Runken:

men killen som sitter ner och skjuter med reglementsenlig skjutställning har ju inget magasin i....

Kanske hade tryckt ur magasinet i farten för att få in ett nytt snabbt och tryckte av sista patronen som låg i loppet? Ganska vanligt bland specialstyrkor har jag för mig, där dom inte stannar kvar på samma ställe längre stunder och behöver ta med sig onödiga tomma magasin.

Inaktiv

Håller med om att ettan var väldigt rolig o köra i coop, så ser verkligen fram emot tvåan.

Medlem

Jag gillade första spelet och jag tror att andra spelet kommer minst vara lika bra!

1
Skriv svar