20 minuter gameplay från Kingdom Come: Deliverance

Robot
20 minuter gameplay från Kingdom Come: Deliverance

Fortsätter rollspelshypen eller blir du besviken?

#kingdom-come-deliverance, #warhorse-studios


Medlem
20 minuter gameplay från Kingdom Come: Deliverance

Haha, t-shirt kontroversen


signatur

Jag gillar att spela spel och snacka skit samtidigt: http://www.youtube.com/user/ManChildKart

Medlem

Väldigt lovande hittills!
Alphan har ju inte jättemycket content än men ångrar inte en sekund att jag backade spelet : )

Medlem

Har helt missat det här, men det såg riktigt grymt ut.

MEG
Medlem

Magiker, drakar samt orcher så blir det nog bra....


signatur

Death is only the beginning

Grafiken är det ingen fel på, men trist med livlösa ansikten. Markören i ovan kant och är de hälsomätaren i nederkant gör att världen inte känns "öppen". Det känns som om man har på sig en keps.

Annars är det trevligt att de är så öppna med att det finns buggar och att de försöker åtgärda alla fel.

Jag vet fortfarande inte vad spelet går ut på, men förhoppningsvis blir det något vettigt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Hmmm... Medeltid? Svärd och pilbåge? Ja tack.


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Det här har jag helt missat Ser grymt ut!

Inaktiv
Skrivet av walter_iego:

Grafiken är det ingen fel på, men trist med livlösa ansikten. Markören i ovan kant och är de hälsomätaren i nederkant gör att världen inte känns "öppen". Det känns som om man har på sig en keps.

Annars är det trevligt att de är så öppna med att det finns buggar och att de försöker åtgärda alla fel.

Jag vet fortfarande inte vad spelet går ut på, men förhoppningsvis blir det något vettigt.

De lägger ju till saker hela tiden, så kanske kommer förbättra ansiktena senare.

Medlem
Skrivet av MEG:

Magiker, drakar samt orcher så blir det nog bra....

När vi äntligen får ett urhäftigt spel som strävar efter historisk korrekthet vill folk ändå ha fantasy. Suck.

Medlem
Skrivet av Tomten:
Skrivet av MEG:

Magiker, drakar samt orcher så blir det nog bra....

När vi äntligen får ett urhäftigt spel som strävar efter historisk korrekthet vill folk ändå ha fantasy. Suck.

hört att disney ska lägga till lasersvärd

Medlem
Skrivet av vuze2143:
Skrivet av Tomten:
Skrivet av MEG:

Magiker, drakar samt orcher så blir det nog bra....

När vi äntligen får ett urhäftigt spel som strävar efter historisk korrekthet vill folk ändå ha fantasy. Suck.

hört att disney ska lägga till lasersvärd

Det hade jag kunnat gå med på!

Skrivet av Tomten:
Skrivet av MEG:

Magiker, drakar samt orcher så blir det nog bra....

När vi äntligen får ett urhäftigt spel som strävar efter historisk korrekthet vill folk ändå ha fantasy. Suck.

Ja, man vill ju bara mocka egentligen och titta på grisar


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Tomten:
Skrivet av MEG:

Magiker, drakar samt orcher så blir det nog bra....

När vi äntligen får ett urhäftigt spel som strävar efter historisk korrekthet vill folk ändå ha fantasy. Suck.

Ja, man vill ju bara mocka egentligen och titta på grisar

Tur att man är en smed då och får göra lite roligare saker och dessutom lyckas bli indragen i kriget.

Medlem
Medlem

Det ser ut som samma alpha de släppte för ett tag sedan. I så fall är det ju inte så nytt. Åtminstone några veckor gammalt

För de som vill se alphan med engelska kommentarer (och kanske några språk till), pick one...

https://www.youtube.com/results?search_query=kingdom+come+alp...

1
Skriv svar