Julkalendern – näst sista chansen att vinna spelpaket!

Robot
Julkalendern – näst sista chansen att vinna spelpaket!

Du känner igen ledtråden i lucka sex. Men vilket spel syftar den på?


Medlem
Julkalendern – näst sista chansen att vinna spelpaket!

Äh nu drog jag iväg en gissning. Det är första ledtråden med Leeroy Jenkins jag inte kopplar, men jag ser fram mot att få den förklarad sen


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Medlem

Jag har bara kopplat Leeroy än så länge (eftersom jag svarade dag 1) men jag hoppas på att de andra ledtrådarna bekräftade mitt svar fast jag inte förstår dem alls.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av caracarn:

Jag har bara kopplat Leeroy än så länge (eftersom jag svarade dag 1) men jag hoppas på att de andra ledtrådarna bekräftade mitt svar fast jag inte förstår dem alls.

Hoppet är det sista som lämnar människan!


signatur
Medlem

Har aldrig spelat spelet jag gissar på, men det känns som rätt.

Inaktiv
Skrivet av caracarn:

Jag har bara kopplat Leeroy än så länge (eftersom jag svarade dag 1) men jag hoppas på att de andra ledtrådarna bekräftade mitt svar fast jag inte förstår dem alls.

Om du inte ser kopplingen med de två senaste ledtrådarna och din gissning så har du definitivt fel, tyvärr.

Medlem

Finurliga ledtrådar! Känns som att polletten trillade ner nu, en dag efter att man drog iväg en gissning.

Medlem

Nu tror jag poletten ramla ner

Medlem
Skrivet av Rockartisten:
Skrivet av caracarn:

Jag har bara kopplat Leeroy än så länge (eftersom jag svarade dag 1) men jag hoppas på att de andra ledtrådarna bekräftade mitt svar fast jag inte förstår dem alls.

Om du inte ser kopplingen med de två senaste ledtrådarna och din gissning så har du definitivt fel, tyvärr.

Jag hade dock rätt dag 1, inte mitt fel att det kommer ledtrådar i efterhand som inte passar in på mitt svar

Medlem

Skickade in en gissning igår, och har sett kopplingen till alla ledtrådarna, även om vissa är mer långsökta än andra. Dagens ledtråd bekräftade min gissning. Varit bra luriga ledtrådar nu!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av rockylin:

Skickade in en gissning igår, och har sett kopplingen till alla ledtrådarna, även om vissa är mer långsökta än andra. Dagens ledtråd bekräftade min gissning. Varit bra luriga ledtrådar nu!

Kul!


signatur
Medlem

Hur funkar det här egentligen?
Vinner de som gissar rätt först priserna eller kommer ni lotta ut vinnarna från ett antal personer som gissat rätt?

Redaktör
Skrivet av simpa975:

Hur funkar det här egentligen?
Vinner de som gissar rätt först priserna eller kommer ni lotta ut vinnarna från ett antal personer som gissat rätt?

Alla som svarar rätt har samma chans att vinna spelen. Men av de som svarar rätt snabbast drar vi några som vinner en liten bonus också.


signatur
Medlem

Tärt, nu vet jag vad det är....


signatur

Joskofejs

1
Skriv svar