Spela CoD: Advanced Warfare gratis

Medlem

Testade mp igår och det kändes inte alls som cod längre, håller mig till black ops 2 och dom äldre spelen istället, blev besviken på cod ghosts och blev nu besviken på advanced warfare. Inget köp här inte

Medlem

Kan inte se vart man ska ladda ner det...

Medlem

det finns redan i ditt bibliotek. bara att ladda hem...


signatur

Star citizen - swedish umbrella. Ett ideellt svenskt nätverk mellan organisationer och enskilda spelare.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.gg/apN3dqYGM7

Medlem

Kul att man kan testa gratis men vilken smörja! Kändes väldigt styltigt och samma osynliga korridorer som alltid i CoD. Vad är poängen med hoppdräkterna om man ändå inte kan hoppa upp någonstans för att det är osynliga väggar? Tillbaka till BF4...

Inaktiv
Skrivet av zliddret:
Skrivet av nhagyavi:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av nhagyavi:

Tack, men nej tack. Jag vill inte spela med och mot p12'or som tror att de är störst, bäst och vackrast.

Är även medelålders karlar och kvinnor som spelar cod p12or? Har faktiskt stött på fler vuxna som tror dom är störst bäst och vackrast i cod serien än ungar.

De vuxna personerna som tror att de är störst, bäst och vackrast, så ja - även de är ett gäng p12'or.

Tror inte du vet vad p12 betyder egentligen, p12 betyder pojke 12 år och det är inte ett slags beteende utan en viss ålder, dom vuxna med dålig attityd är bara omogna människor men faktum är att alla inte är omogna i cod

Barn runt 12-års åldern brukar vara stökiga och jobbiga, eller hur? I alla fall väldigt många av dem. Det finns de personer som är just det: stökiga och jobbiga. Därav p12'or. På LunarStorms tid (och nu också, då LunarStorm har växts upp till liv igen, tack vare en gammal klasskompis till mig) och på en del mötesplatser än i dag, står "P12" för "Pojke, 12 år" och det gäller än i dag, men just "p12'a" betyder att personen i fråga är stökig och jobbig.

Medlem
Skrivet av nhagyavi:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av nhagyavi:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av nhagyavi:

Tack, men nej tack. Jag vill inte spela med och mot p12'or som tror att de är störst, bäst och vackrast.

Är även medelålders karlar och kvinnor som spelar cod p12or? Har faktiskt stött på fler vuxna som tror dom är störst bäst och vackrast i cod serien än ungar.

De vuxna personerna som tror att de är störst, bäst och vackrast, så ja - även de är ett gäng p12'or.

Tror inte du vet vad p12 betyder egentligen, p12 betyder pojke 12 år och det är inte ett slags beteende utan en viss ålder, dom vuxna med dålig attityd är bara omogna människor men faktum är att alla inte är omogna i cod

Barn runt 12-års åldern brukar vara stökiga och jobbiga, eller hur? I alla fall väldigt många av dem. Det finns de personer som är just det: stökiga och jobbiga. Därav p12'or. På LunarStorms tid (och nu också, då LunarStorm har växts upp till liv igen, tack vare en gammal klasskompis till mig) och på en del mötesplatser än i dag, står "P12" för "Pojke, 12 år" och det gäller än i dag, men just "p12'a" betyder att personen i fråga är stökig och jobbig.

p12 betyder åldern inte beteende som t.e.x fjortis, men tänker inte föda trollet mer, det har du visat dig länge vara här.

Inaktiv
Skrivet av zliddret:
Skrivet av nhagyavi:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av nhagyavi:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av nhagyavi:

Tack, men nej tack. Jag vill inte spela med och mot p12'or som tror att de är störst, bäst och vackrast.

Är även medelålders karlar och kvinnor som spelar cod p12or? Har faktiskt stött på fler vuxna som tror dom är störst bäst och vackrast i cod serien än ungar.

De vuxna personerna som tror att de är störst, bäst och vackrast, så ja - även de är ett gäng p12'or.

Tror inte du vet vad p12 betyder egentligen, p12 betyder pojke 12 år och det är inte ett slags beteende utan en viss ålder, dom vuxna med dålig attityd är bara omogna människor men faktum är att alla inte är omogna i cod

Barn runt 12-års åldern brukar vara stökiga och jobbiga, eller hur? I alla fall väldigt många av dem. Det finns de personer som är just det: stökiga och jobbiga. Därav p12'or. På LunarStorms tid (och nu också, då LunarStorm har växts upp till liv igen, tack vare en gammal klasskompis till mig) och på en del mötesplatser än i dag, står "P12" för "Pojke, 12 år" och det gäller än i dag, men just "p12'a" betyder att personen i fråga är stökig och jobbig.

p12 betyder åldern inte beteende som t.e.x fjortis, men tänker inte föda trollet mer, det har du visat dig länge vara här.

Jag är inget troll. Jag har en annan uppfattning om betydelsen, än vad ni har, och jag skämtar aldrig när jag skriver här. Allt jag har skrivit och kommer att skriva i framtiden här, är på allvar. Jag säger endast vad jag tycker och tänker om saker och ting, och jag tycker det är lite sorgligt att vissa personer inte kan acceptera sånt.

För övrigt. Fjortisar är 14-åringar som uppför sig på ett omoget sätt. Samma sak gäller för "p12'or": kort sagt omogna 12-åringar. Tyvärr finns det även vuxna personer som agerar som om de vore 12 år och 14 år, därav "p12'or" och "fjortisar". Åter igen: tack, men nej tack. Jag vill inte spela med eller mot p12'or. Och såklart det finns seriösa spelare även i Call of Duty-spelen. De finns ju överallt, men det finns gott om p12'or och fjortisar, tyvärr, i just Call of Duty.

12
Skriv svar