Tillbakablick på Dragon Age: Duncan

Medlem
Tillbakablick på Dragon Age: Duncan

Det finns en person i hela spelet som är med i alla Orgins. Duncan. Mannen. Myten. Legenden. Han är med i spelet under en väldigt kort tid, men han är kanske den mest viktigast karaktären under de första timmarna.

vad han gör
Enkel. Det är han som ser till man kommer med i Grey Wardens. I varje Orgins, så är det han som upptäcker ens karaktär, ser deras potential och plockar in en. Utan honom skulle The Warden vara död . När man ser honom, ser man en man som är världsvan och tar inte skit från någon. Hans röst görs av Peter Renaday som gör en utmärkt instats. Hans röst fungera perfekt med Duncan och ger honom Auktoritet. Vid slaget vid Ostagar, dör han tillsamans med 23/25 wardens och med resten av Kung Chalin Armé. Men känner av hans närvaro när man samtalar med Alistair i lägret. Om jag skulle jämföra Duncan med någon annan karaktär inom spel eller film, skulle jag nog göra det med Obi Wan.

#blogg


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Tillbakablick på Dragon Age: Duncan

spelade lite dragon age igen efter lirat dragon age 3 nyss...dragon age 3 suger kom jag fram te rätt fort


signatur

New life, New hope

Medlem

Inte kan den suga lika mycket som DA2?


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Skrivet av MacNille:

Inte kan den suga lika mycket som DA2?

haha ne:)


signatur

New life, New hope

Medlem

Blev väldigt besviken över att han gick bort så tidigt. Trodde (och ville) att han skulle vara med ända till slutet!


signatur

Submission is for the weak

Medlem

Jag var ganska säker på att Duncan inte skulle vara med ända till slutet.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

1
Skriv svar