CoD: World at War uppdaterat
Cod WaW är så mycket bättre än CoD MW. Lite finare grafik, brutalare, våldsammare och mycket mycket mycket större banor.
Knappt några "spawn kills" alls i detta spelet!
jag har spelat CoD 4 MW från första dagen det släpptes och slutade för några månader sedan då jag omformaterade datorn och allting försvann.
Nu spelar jag CoD WaW istället och jag är inte besviken! Zombie läget kanon kul, multiplayern suverän och ännu fler perks!
Vad mer kan man begära?? Stora banor och sen stridsvagnar som kan vara riktigt roligt och riktigt jävla irriterande på samma gång.
War-läget är så CoD serien alltid ska ha varit från början. Testa det.
All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!
Måste man betala för patchar på xbox? Låter helt sjukt.
Där så är inte det här en patch utan DLC alltså nerladdningsbart innehåll till ett spel och patcharna laddas ner automatiskt då du startar ett spel.
Mjaha. Kallas för DLC men man får samma sak som till PC. :\
Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz
Cod WaW är så mycket bättre än CoD MW. Lite finare grafik, brutalare, våldsammare och mycket mycket mycket större banor.
jag har spelat CoD 4 MW från första dagen det släpptes och slutade för några månader sedan då jag omformaterade datorn och allting försvann.
Nu spelar jag CoD WaW istället och jag är inte besviken! Zombie läget kanon kul, multiplayern suverän och ännu fler perks!
Vad mer kan man begära?? Stora banor och sen stridsvagnar som kan vara riktigt roligt och riktigt jävla irriterande på samma gång.
Jo, CoD WaW är jättekul, om man gillar spray and pray med SMGs... annars så håller man sig till Cod2 som är det bästa i serien än så länge...
Men Treyarch ska ha en eloge för att de fortsätter uppdatera spelet!
Jo, CoD WaW är jättekul, om man gillar spray and pray med SMGs... annars så håller man sig till Cod2 som är det bästa i serien än så länge...
Men Treyarch ska ha en eloge för att de fortsätter uppdatera spelet!
Bolt-action only ftw
(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.