Finns det ingen "new game" funktion till The Crew?

Medlem
Finns det ingen "new game" funktion till The Crew?

Hej allihop. Jag och farsan skaffade gemensam julklapp i år. The Crew med ratt och gaspedal till min xbox one. Jag har aldrig sett farsan vara så ivrig på att få öppna en julklapp någonsin, så självklart lät jag honom testa spelet först.

Han gillade spelet så mycket att efter juldagen så hade han säkert nått minst 8 timmar på spelet. När jag då tänkte premiärspela The Crew själv så insåg jag med fasa att....Det går varken att starta nytt karriärsläge eller ha flera sparprofiler!!!
Ubisoft har lyckats blåsa oss betalande kunder ännu hårdare än de vanligtvis gör, den här gången. Farsan har alltså spelat timmar av storyläget, valt egna bilar och låst upp stora delar av Detroit-delen av kartan...och jag har helt enkelt missat det!

Min fråga till er är, kan jag spela om storyuppdragen och se filmerna mellan uppdragen eller har jag helt enkelt MISSAT INNEHÅLLET I MITT EGNA SPEL!?!? Jag skapade en tråd angående detta på ubisofts forum men hittar inte längre tråden, antar att Ubi tog bort den istället för att hjälpa till.

Jag antar att köpa spel från Ubisoft mest liknar ett drogberoende, man kan aldrig vinna utan bara förlora Blir aldrig mer att köpa spel från dom, men det vore väldigt uppskattat ifall någon snäll själ på FZ skulle kunna hjälpa mig med tips på vad man ska ta sig till angående storyläget som man missat de första timmarna av


signatur

Game long and prosper

Medlem

Hittade bara det här

Citat:

Hey everyone. I am very happy to see that everyone is enjoying the game enough to be passionate about wanting to enjoy the story and experience multiple times

However, restarting is not currently an option. The reason for this is that all missions are re-playable and no choices in the game are permanent. If you're wanting to restart the game because you feel you chose the wrong car, Bucks are easy to come by and you can quickly acquire enough to purchase and customize one of the other starter cars. This is why the starter cars are so expensive. We anticipated that players may not be happy with their initial choice and wanted to make it easy and affordable to get into a new set of wheels quickly.

With respect to this being somewhat atypical to most games, again, I will be happy to communicate your thoughts and feelings to the development team on your behalf.

Thanks for taking the time to provide feedback and have a great time in The Crew!

Cheers,
Chem

http://forums.ubi.com/showthread.php/969515-is-it-possible-to...


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Du kan ju önska dig ett nytt spel i julklapp - 2015 =D


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

1
Skriv svar