PC-spelen att se fram emot i år

Robot
PC-spelen att se fram emot i år

PC Gamer listar spel för alla sorters smaker och fetischer.


PC-spelen att se fram emot i år

"Uncharted 4" och "Mirror's Edge 2" sitter fastslickade i spelbegärets informationscentral


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Det här kommer att bli ett grymt spelår!

Medlem

Ser fram emot en del, många simmar/byggspel t.ex Rimworld är på g och med tanke på att det funnits få sådana på senare år är det fan på tiden!

Medlem

Halo 5!!!! Längtar

Medlem

Pillars of Eternity. Mer turn-based RPG godis att sätta tänderna i!


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Hade hoppats på ett basbyggar rts i stil med empire earth 1 eller battle for middle earth =/


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Många titlar att hålla ett öga på. Kan bli ett riktigt bra spelår.

Medlem

Herre gud, så många spel under 2015 jag ser fram emot! Förhoppningsvis blir det ju även Oculus Rift consumer version också.

Medlem
Skrivet av walter_iego:

"Uncharted 4" och "Mirror's Edge 2" sitter fastslickade i spelbegärets informationscentral

Efter PSX-demon från Uncharted håller jag med! Med tanke på att vi inte hört ett knyst från Mirror's edge på länge känns det tyvärr som en 2016-titel.

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

Hade hoppats på ett basbyggar rts i stil med empire earth 1 eller battle for middle earth =/

Kolla upp "Act of Aggression", inte medeltid förvisso men ska ta tillbaka mycket av 90-talets spelmekanik. Skaparna av de briljanta Wargame-spelen som ligger bakom också.

Medlem

Ja inte var det en lista med spel att se fram emot i år, snarare "Kommande releaser till 2020" då många av spelen inte ens går att finna på bild.

Medlem
Skrivet av Zelzahim:
Skrivet av cute_ninja:

Hade hoppats på ett basbyggar rts i stil med empire earth 1 eller battle for middle earth =/

Kolla upp "Act of Aggression", inte medeltid förvisso men ska ta tillbaka mycket av 90-talets spelmekanik. Skaparna av de briljanta Wargame-spelen som ligger bakom också.

har sett det, känns lite väl mycket som ett försök att blanda cac å world in conflict =_=


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Hmm kommer inte på ett enda PC spel jag ser fram emot:/

Enda som ploppar upp i skallen är GTA V och Witcher 3, men GTA har jag ju redan spelat och Witcher 3 skaffar jag nog till Ps4:an

Aja det dyker väl alltid upp något så småningom

Medlem

Zelda! både Majoras mask och wii u!


signatur

Nerd? I prefer the term intelectual badass!

Avstängd

Vilken lista, många (Nya) spelklimpar att sätta tänderna på.

Medlem

GTA V.
Annars hade jag nog fått börja knyppla.
Eller spela alla som jag redan har...


signatur

autograph

Medlem

Dying Light
Overwatch
The Division
The Witcher 3
Firewatch
...
Finns säkert några till som skulle kunna intressera ifall jag såg mer av dom, men spelen ovan skulle säkert räcka i flera år för mig.

FM-guru
F.d. Sisyr

av de jag kommer på på rak arm är det Witcher 3, GTA V, The Division, No Man's Sky och Pillars of Eternity som lockar mig mest. Blir att grotta ner sig i artikeln nu!

Medlem

Overwatch, GTA V, Next Car Game: Wreckfest och Star Wars Battlefront ser intressantast ut.
Kanske också Project Cars, Asetto Corsa och Block N Load.


signatur

1700X | NH-D15 | GTX 1070 Ti Strix | 16GB DDR4 | 500GB SSD | 2TB HDD

Medlem

Betydligt intressantare än har Sony lyckades peta fram för Playstation 2015
Finns så otrolig mycket att välja på pc.
Problemet är att hitta allt och hitta tiden för allt


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

GTA V för mig. Skaffade mig ett EVGA 980 just för den releasen (mitt gamla 560 ti får agera physx-kort!).

Medlem

Ni som väntar på GTA kommer nog att få vänta längre än januari:

http://wccftech.com/gta-pc-delayed/


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av magma:

Ni som väntar på GTA kommer nog att få vänta längre än januari:

http://wccftech.com/gta-pc-delayed/

Update: Replying to a fan on official Rockstar support forums, the developer has reassured that the game is still set to hit PC on January 27th and that no changes whatsoever have been officially announced yet, which still leaves us thinking whether or not the currently known release date will conclude PC gamers’ long time anticipation. Rockstar’s Scott E stated:

“GTAV will be coming to PC on January 27th. We have not announced any changes to this date at this time.”

Men om det verkligen blir dalyed så... bra! Det betyder att de vill att spelet ska bli så bra som möjligt till PC!

Medlem

2015 kan bli ett riktigt bra spelår. Men förstås kommer det förmodligen också att bli besvikelser och förseningar.

1
Skriv svar