Jedi Knights-spelen nu på Steam

Medlem

Givet köp när man får lön nästa vecka


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Total givet!

Kom ihåg när jag och storebrorsan spela Dark Forces på gamla ATI datorn. Fan va grymt spel det var då. Stop you rebelscum!

Jedi Knight var väl inte så omtyckt från min sida, spelet var kul i sig men kändes alldeles för "b" men ska självklart dock köpa det igen och ge den en till chans.

Jedi Academy är väl typ det bästa SW spelet som någonsin skapats så behöver inte säga något mer om det :).

Medlem

Dark Forces II är ett av de mest atmosfärsrika spelen jag har spelat. Nu var det i och för sig ett par år sedan jag spelade igenom det sist, men det kommer nog aldrig bli för gammalt för min del. Helt underbart.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av Ferren:

Jedi Academy är väl typ det bästa SW spelet som någonsin skapats så behöver inte säga något mer om det :).

Ja det är helt klart ett av de bästa tillsammans med Tie Fighter, Dark Forces, Empire at War och Rougue Squadron med flera. Spelet som innehar första placeringen är dock Biowares Kotor, tveklöst det bästa spelet som baserats på Lucas värld.

Medlem

Jedi Outcast... så underbart spel, för evigt inristat på min top 5 lista.

Medlem

Som väntat så saknas musiken i steamversionen av första Jedi Knight, så bara ljudeffekter.

Medlem

Roligt Själv är jag fortfarande med i en 5-6 år gammal JKA-clan. Oh the good ol' times, how I miss them!

Medlem

Nu blev man väldigt köp-sugen. Alla jedi-knightspelen i ett paket för under 200 kronor.
Någon som vet om man kan ladda ner det igen om man typ råkat krascha datorn som man laddade ner dem på? (Inte för att jag har gjort det men bra att veta ifall att).
Tack på förhand.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av LordDaimos:

Sen är det väl bättre att de släpps där än att man får rota igenom reabackar på COOP för att hitta dem?

Nej? Problemet (iallafall med JK:JA) är att man inte hittar så pass bra spel som JK-serien i reabackar.

Vet, har letat överallt men inte hittat varken JK:JA eller något annat liknande SW-spel.:\


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem
Skrivet av Mr.Waterboy:

Någon som vet om man kan ladda ner det igen om man typ råkat krascha datorn som man laddade ner dem på? (Inte för att jag har gjort det men bra att veta ifall att).
Tack på förhand.

Ja det ska funka så vitt jag vet såvida de inte ändrat detta med nuvarande Steam så ska man kunna ladda ner ett spel hur många gånger som helst till det konto man köpt spelet till.

Medlem

Givet köp jedi outcast bästa spelet på länge(när det släpptes alltså)


signatur

PSN:Eric_says

Medlem
Skrivet av reclez:

Givet köp jedi outcast bästa spelet på länge(när det släpptes alltså)

Vill minnas att jag köpte spelet på stört efter att ha testat demot och att det var ett spel jag köpte relativt nära inpå lanseringen. Idag köper jag väldigt sällan spel för nypris då få spel är värda det som dom kostar. Jedi Outcast var grymt men så har också Raven Software sällan gjort mig besviken=).

Medlem

Någon som vet att det är säkert att köpa dessa spel ifrån Steam?
Skulle ha köpt det idag men "vågade" inte då dem bad om hela konto-uppgifter och allt. Då känner man sig rädd att bli lurad. Någon som köpt ifrån Steam-tidigare och vet att det är fullt säkert?


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

12
Skriv svar