Samlares hämnd: köpte Nintendo-figurer för 32 000 kr

Robot
Samlares hämnd: köpte Nintendo-figurer för 32 000 kr

Vill inte att personer som förlöjligat honom ska få dem - särskilt inte en karaktär.

#nintendo


Medlem
Samlares hämnd: köpte Nintendo-figurer för 32 000 kr

Underbart

Medlem
Citat:

Det är inte enda anledningen, kalla det en hämnd mot alla som förlöjligat mig, förolämpat mig och som gillar saker jag hatar. Jag uppskattar inte att Rosalina har dykt upp i nästan alla Mario-spel hittills, det gör mig förbannad.

Så han tänker alltså spendera 300 papp på en plastfigur som han hatar. Jag tror mobbarna vann.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av Pjotor:
Citat:

Det är inte enda anledningen, kalla det en hämnd mot alla som förlöjligat mig, förolämpat mig och som gillar saker jag hatar. Jag uppskattar inte att Rosalina har dykt upp i nästan alla Mario-spel hittills, det gör mig förbannad.

Så han tänker alltså spendera 300 papp på en plastfigur som han hatar. Jag tror mobbarna vann.

Enligt honom själv kommer han att sälja figurerna för en dyrare peng

Medlem
Skrivet av Pjotor:
Citat:

Det är inte enda anledningen, kalla det en hämnd mot alla som förlöjligat mig, förolämpat mig och som gillar saker jag hatar. Jag uppskattar inte att Rosalina har dykt upp i nästan alla Mario-spel hittills, det gör mig förbannad.

Så han tänker alltså spendera 300 papp på en plastfigur som han hatar. Jag tror mobbarna vann.

Jag tror det faktiskt har gått över gränsen att vara sorgligt till något helt annat.

Medlem

Trevlig människa.. not.

Medlem

Jag läste intervjun men är för trött för att förstå konceptet.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Citat:

Hittills har han lagt 32 kronor på figurer

Vilken deal!

Medlem

Någon som inte lärt sig släppa taget


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Vissa personer skulle verkligen kunna behöva en sport att gå på eller ett uttröttande jobb...

Medlem

Låter som han har någon personlighetsstörning. Eller så är han bara dum i huvudet. Jag fortsätter att inte köpa figurer från Nintendo eller någon annan för den delen så går det nog bra ändå.

Medlem

Wow, han verkar inte direkt stabil som fan. Lite George Constanza över det hela.

Medlem
Skrivet av Mabec:
Citat:

Hittills har han lagt 32 kronor på figurer

Vilken deal!

Känns som de missat ett par nollor där annars brukar man inte kalla det direkt en nyhet


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Dagonath:
Skrivet av Pjotor:
Citat:

Det är inte enda anledningen, kalla det en hämnd mot alla som förlöjligat mig, förolämpat mig och som gillar saker jag hatar. Jag uppskattar inte att Rosalina har dykt upp i nästan alla Mario-spel hittills, det gör mig förbannad.

Så han tänker alltså spendera 300 papp på en plastfigur som han hatar. Jag tror mobbarna vann.

Enligt honom själv kommer han att sälja figurerna för en dyrare peng

Ända tills Nintendo ökar produktionen för att möta efterfrågan. Jag tror inte att han kan vända det där till en vinstaffär utan att bli rockstjärna och sälja signerade exemplar.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Hittills har han lagt 32 kronor på figurer och planerar att spendera närmare 300 000 kr mer.

Det blev lite fel här va?

Medlem

Och Nintendo skrattar hela vägen till banken.

Medlem

Sund inställning

Medlem

Som om dom som förlöjligat honom bryr sig. Looser!

Medlem

I vilka spel funkar figurerna?
Hur får man in dom i spelet?


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:

I vilka spel funkar figurerna?
Hur får man in dom i spelet?

Skall visst vara ett hörn på WiiU plattan där de skall kunna läsas in eller nått.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Någon som vill köpa mitt N64 för...10.000?
(massa spel ingår! )

Medlem

Ja....det verkar ju...logiskt

KoP
Medlem

Inte för att vara sån men hur exakt påverkar detta människorna som förlöjligat honom?
Hur som haver så låter han som en riktig douche.

Medlem

Heeey! Jag gillar ju Rosalina. ^^

Jag har dessutom redan förbokat hennes amiibofigur, så jag kommer definitivt vara glad när hon släpps. Kanske till och med ännu gladare nu när jag vet att det finns ett troll nånstans som inte tycker om att jag är glad över det. Muahahahah!

Skrivet av KoP:

Inte för att vara sån men hur exakt påverkar detta människorna som förlöjligat honom?
Hur som haver så låter han som en riktig douche.

Jag vill gärna veta detta också, kanske har någon "Rosalina-accepterare" skrattat åt att han tycker om... ja, jag vet inte ens vilka karaktärer man skulle skratta åt... Alla är ju najs.

Medlem

alltså.... ja... nä.... vet ifan vad jag ska säga.... eller..jo...nä förresten... nä... jag är mållös.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Jag förstår inte hur han har tänkt.

sämsta ursäkten jag hört... han är ju förmodligen fullkomligt tok kär i den här Rosalina figuren . Han vill bara inte erkänna det


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem
Skrivet av Ctrl:
Skrivet av marcus8958:

I vilka spel funkar figurerna?
Hur får man in dom i spelet?

Skall visst vara ett hörn på WiiU plattan där de skall kunna läsas in eller nått.

Helt värdelöst i Mario Kart.
https://www.youtube.com/watch?v=h74J_vHZcAo

Här ser man hur man ska göra och en massa annat.
https://www.youtube.com/watch?v=Z0pDv33HBzk

Skrivet av Earth and Wind:

sämsta ursäkten jag hört... han är ju förmodligen fullkomligt tok kär i den här Rosalina figuren . Han vill bara inte erkänna det

Min systers dotter spelade mycket med Rosalina i Mario Kart nu under julen. Ser inget fel med karaktären och visste inte ens om att hon existerade innan jag fick se henne för första gången i Mario Kart 8.
Kanske för att jag skippat Mario sedan SNES-tiden.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av KatOne:

Wow, han verkar inte direkt stabil som fan. Lite George Constanza över det hela.

Exakt min tanke

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Helt värdelöst i Mario Kart.
https://www.youtube.com/watch?v=h74J_vHZcAo

Inte alls! Mii:n kommer sen göra ikoniska ljud beroende vems dräkt man har under racen. Det roliga är att det inte är originalrösterna vilket få Mii:n att låta helt off. Skrattade som bara den när en polares Mii lät som en kass Super Mario imitation


signatur

Everybody needs help.

12
Skriv svar