Robot
Mini Ninjas

Är du ute efter ett gulligt actionspel som varken är bra eller dåligt, snyggt eller fult, stort eller litet? Då så, säg hej till Mini Ninjas.


Medlem
FZ testar Mini Ninjas

Både länken i nyheten och den längst upp på sidan länkar fel. Man kommer till förhandstitten i Januari istället för recensionen.

Medlem

Bara jag som bli skickad till Förhandstitten från 22 Jan 2009?


signatur

- PiDuT

Medlem

nepp, inte bara du

Skägg.
10 Chambers

Hm, super strange, ordnat!


signatur
Medlem

\___/ <--- = rund siluett... nog därför de flöt på. NO GO!


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Största problemet är väl att det är så sjukt lätt.
Men precis som recensenten säger så är det väl inte tänkt för folk över 15 år.

Inaktiv

Äntligen när det kommer ett ninjaspel till PC så måste det vara gulligt och sött? :/ Ge oss Ninja Gaiden!

Inaktiv

haha lol är de bara jag som tycker de ser ut som spelet i'm ninja?


signatur

[/5] "powernap over"

Medlem

Skulle vilja ha det här spelet XD
Vax on, vax off...? Men det kommer från filmen Karate Kid.....K A R A T E....inte Ninja Kid.

Medlem

Fick mitt för 225kr. Känns lätt värt det!

Medlem
Skrivet av Magicman:

Fick mitt för 225kr. Känns lätt värt det!

Hade inte tvekat till det priset! Lutar åt att bli ett köp (till fullpris dock) när man får lön om inget oförutsett kommer upp

/ LordDaimos

Medlem

otroligt bra.

Medlem

Började lira detta på wii igår, väldigt gulligt och underhållande spel när man vill ligga i sängen och lira


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

lite små roande men inget köp, pröva demot på ps3.

Medlem

Att spelet inte vänder sig till personer över 15 år förefaller inte vara relevant då generell åldersbenämning kan vara stigmatiserande; och vem är det som har bestämt att man måste sluta vara "barn" när man växer upp?

Medlem

Tror Hallandsposten gav detta en fyra.

Medlem

Grannens 4 barn skulle ge spelet full pott. De tycker spelet är jättekul!

Medlem
Skrivet av Solodarity:

Att spelet inte vänder sig till personer över 15 år förefaller inte vara relevant då generell åldersbenämning kan vara stigmatiserande; och vem är det som har bestämt att man måste sluta vara "barn" när man växer upp?

Missade det när jag läste artikeln men måste verkligen hålla med dig. Spelade demot och fastnade rejält för det och jag är trots allt 24. En gullig historia betyder inte att den inte är välberättad och intressant och även om historien faller så kan spelmekaniken väga upp det hela.

/ LordDaimos

Medlem
Skrivet av Kotou:

Skulle vilja ha det här spelet XD
Vax on, vax off...? Men det kommer från filmen Karate Kid.....K A R A T E....inte Ninja Kid.

BFD...

Medlem

Ser bra ut....

1
Skriv svar