Star Wars + Zombies = Sant

Medlem

haha f*n vad kul:D


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Som ett stort starwars-fan så säger jag bara suck. Kommer förmodligen bli lika bra som idén med ett Lightsaber Duals utan motion plus. Man borde ju inte bli förvånad egentligen utav dåliga idéer kring SW. Men men, ibland gör dom ju rätt, vilket jag är mycket glad för.

Medlem

Jäkligt otippat att de skulle föra in zombies i Star Wars. Blir nog mest fail av det.

Medlem

Haha man börja undra när det skulle ta sig till Star Wars universumet hela zombie grejen, låter intressant iallafall

Inaktiv

Det verkar hur ballt som helst synd att det inte var ett konsol spel bara=(

Medlem

Det kändes lite som en nyhet, men det kanske var för att ämnet blev mer aktuellt kring nu, men när jag kollade upp källan så är faktiskt denna "nyhet" från 8 juli i år...Är besviken att jag inte visste detta tidigare Får sova utan min lightsaber ikväll som straff

Medlem

Det här låter mer som Dead Space fast med ljussabel.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Det här låter mer som Dead Space fast med ljussabel.
Trots att jag är ett star wars-fan så tror jag inte på det här.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Jodå, det visste jag, den där boken annonserades förra året.

Medlem

Ser fan inte det roliga i zombie spel, asså man springer runt och dödar hjärndöda zombies som är totalkorkade. Blir bara ett jävla röj. Testade L4D, nog bland de tråkigaste spelen jag testat...

AW8
Medlem

Hahahahaha!!!!!!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

boken verkar helt klart intressant, men expansionen verkar ungefär lika intressant som en hög med ruttna äpplen..

SWG dog när de förstörde spelet, tycker nästan att de borde ta ner servrarna för att inte fler ska få en dålig syn på ett spel som en gång i tiden var bäst.

Inaktiv

Det är Sony som äger Galaxies. Samma företag som äger EverQuest, EverQuest 2, Vanguard och som snart släpper DC Universe Online. Det är även samma företag som är mästare på att förstöra spel med sina dåliga updates. Jag älskar zombies men att blanda dom med Star Wars är lite epic fail i mina ögon. Först Clone Wars och nu detta. Jag tycker det är synd hur George Lucas mästerverk sakta men säkert går i graven.

Medlem
Skrivet av Mr Waffle:
Skrivet av chewiee:

Har dom verkligen tänkt igenom det där konceptet? Hur ska en zombie stormtrooper bita och infektera spelaren? Deras hjälmar täcker hela ansiktet ju

Kolla på bilden, inga stormtroopers har hela hjälmar, typ alla är sönder där vid munnen.

Ja men hur länge ska dom kunna hitta på logiska anledningar till varför varenda en av alla dessa zombie troopers lyckats ramla på nyllet 5 sekunder efter infekteringen börjar?

Inaktiv

in the words of the holy mother mary: WHAT?

Inaktiv

Jag spelar SWG än idag. Och många gör det fortfarande även om hälften av servrarna har fått flytta till den andra hälften.

Flesta av SWG communityn verkar inte vara så glada i zoombie grejen alls. Ett fåtal finns ju så klart. Men generellt sätt så är vi enade om att de kunde ha lagt den energin och tiden på annat istället.

Min egna uppfattning av SOE är just nu att mata oss med kortsiktiga lösningar och suga ut pengar av de som spelar (varav de startade ett TCG kortspel kopplat till SWG)
SWG är kanske ett sjunkande skepp eftersom mer än hälften av SWG befolkningen kommer att testa SWTOR när det kommer och det vet SOE om.

Tack för mig grabbar, ska lira lite SWG nu

Medlem
Skrivet av Mr Waffle:
Skrivet av chewiee:

Har dom verkligen tänkt igenom det där konceptet? Hur ska en zombie stormtrooper bita och infektera spelaren? Deras hjälmar täcker hela ansiktet ju

Kolla på bilden, inga stormtroopers har hela hjälmar, typ alla är sönder där vid munnen.

Samt att de säkert kan ta av sig hjälmen.
Kan väl inte behöva den som syretillförsel eller vad de nu har dem till när de redan är döda?

Medlem

Jag ser egentligen inga problem med zombies i SW, det finns utrymme för nästan vad som helst i den världen. Men det är nog ett dumt drag av SOE som dom kommer få mycket skit för.

Medlem

Haha va soft


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av degart:
Skrivet av Mr Waffle:
Skrivet av chewiee:

Har dom verkligen tänkt igenom det där konceptet? Hur ska en zombie stormtrooper bita och infektera spelaren? Deras hjälmar täcker hela ansiktet ju

Kolla på bilden, inga stormtroopers har hela hjälmar, typ alla är sönder där vid munnen.

Samt att de säkert kan ta av sig hjälmen.
Kan väl inte behöva den som syretillförsel eller vad de nu har dem till när de redan är döda?

Syretillförsel? Stormtroopers har sina "rustningar" (Tycker inte om ordet riktigt) likt soldater hade rustningar förr i tiden, hjälmen är skydd, inte något livsuppehållande system.

Medlem
Skrivet av Jokkocze:
Skrivet av degart:
Skrivet av Mr Waffle:
Skrivet av chewiee:

Har dom verkligen tänkt igenom det där konceptet? Hur ska en zombie stormtrooper bita och infektera spelaren? Deras hjälmar täcker hela ansiktet ju

Kolla på bilden, inga stormtroopers har hela hjälmar, typ alla är sönder där vid munnen.

Samt att de säkert kan ta av sig hjälmen.
Kan väl inte behöva den som syretillförsel eller vad de nu har dem till när de redan är döda?

Syretillförsel? Stormtroopers har sina "rustningar" (Tycker inte om ordet riktigt) likt soldater hade rustningar förr i tiden, hjälmen är skydd, inte något livsuppehållande system.

Det tvivlar jag på då ALLA stormtroopers som blir träffade av valfritt skjutvapen i filmerna dör omedelbart och till och med Ewokerna kan slå ut stormtroopers med hjälp av sina slungor med småsten...

JAG tror att dom har dom för att det är lättare för Herr Lucas att dehumanisera dom stackarna som bara gör sitt jobb...

Notera att ingen av hjätarna i filmerna använder rustning och särskilt inte med heltäckande hjälm, dels för att rustningar inte gör någon nytta i star wars värld och dels för att vi hela tiden skall se deras ansikten och lättare identifiera oss med hjältarna och heja på dom glada gossarna och gossinnorna som springer runt och mejar ned anonyma vita rustningar.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Skrivet av Jokkocze:

Syretillförsel? Stormtroopers har sina "rustningar" (Tycker inte om ordet riktigt) likt soldater hade rustningar förr i tiden, hjälmen är skydd, inte något livsuppehållande system.

Vadå tycker inte om ordet? Du har inte kopplat att Star wars är fantasy i sci-fi tappning?


signatur

---
Boo!

Medlem

Har aldrig varit något fan av Star Wars på minsta lilla sätt.... men nu lät det nästan intressant.

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Det tvivlar jag på då ALLA stormtroopers som blir träffade av valfritt skjutvapen i filmerna dör omedelbart och till och med Ewokerna kan slå ut stormtroopers med hjälp av sina slungor med småsten...

De är faktiskt rustningar... Riktigt usla sådana, men ändå.:)

Inaktiv

snälla säg att man kan ha minigun i detta som i battlefront 2

Medlem
Skrivet av Mr.Waterboy:

Det här låter mer som Dead Space fast med ljussabel.
Trots att jag är ett star wars-fan så tror jag inte på det här.

Agree, jag är ett star wars-fan men detta är ju nästan så det får en att börja gråta, jag menar det är ju f*n som om man skulle ta en ork och sätta på han barbie kläder , nej detta funkar inte : /


signatur

The wheel is spinning but the hamster is dead.

12
Skriv svar