FIFA 10-demo till pc släppt
Torrent på gång?
Den kickar igång automatiskt efter en stund. Just nu är det inte kö till filarkivet så du borde inte ha några problem att få bra hastighet.
Många som sett filmer säger "ingen skillnad" mot 09.. Men många små men stora skillnader tycker jag.
bla:
-Rör sig smidigare
-Mer realistisk boll
-Äntligen ordentliga skruvbollar
-Snabba frisparkar
-Bättre frisparks kontroll
-Tränings arena tillbaka (inte med i demo)
-Bollen reagerar olika beroende på var på foten den träffar.
-Målvakten bättre
-AI,n känns mer mänsklig (idag så börja datorn jonglera när halvleken va slut )
-Fysisk kontakt bättre
Gäller xbox demot, spelat säkert 50 matcher
Alltså man ska inte jämföra PC versionen mot 360/ps3 för det är som natt och dag. Om dom ska släppa fifa till pc så får dom ju fan släppa samma spel som på konsol, annars kan dom lika gärna skita i det. NHL och nba släpps ju inte till pc längre och det är bra för det sög jämfört med konsol versionen.
Det måste på riktigt vara ett skämt? Det är trots allt 2010, datorer finns i varje hem osv, grafiken i datorer går att få precis lika bra som på en konsol - även långt bättre.
Så självklart måste ju EA skoja om dom seriöst tänker släppa PC-versionen så här jävla kass? Det är ju ungefär som FIFA2002? Riktigt, riktigt jävla dåligt av EA. Hade tänkt att införskaffa spelet till PS3:an men som en ren protest tänker jag nog hålla mig till PES kommer.
Helt grymt!
Med sitt nya Ai känns Fifa 10 mycket smidigare en 09an.
Spelat en match med Barcelona och har redan märkt:
+ Snabbare passningar
+ Bättre och mer realistisk rörlighet
+ Ett helt nytt sätt att spela fotboll som verkligen speglar respektive klubbs spel.
+ EA Sports nya Ai gör all skillnad man vill att den ska göra nu kan alla spela på sitt
sett och med vilken uppställning dom en vill och ändå få spelet att fungera likt hur sitt favorit lag spelar fotboll, världsklass från EA.
- Kross-bollar känns i min smak lite tröga (får ladda hårt för att få en bra kross)
Är det samma version som PS3 och 360 eller är det en nedbantad version som det varit de senaste åren??
Nej det är inte samma, är väl typ en ps2 port =/, ännu en gång pissar EA på oss PC spelare. Tycker dom kan lägga ner Fifa till pc faktiskt precis som de gjort med NBA och NHL.
Haha har dom gjort samma grej igen? tagit spelmotorn från fifa 02 och uppdaterat lagen? Fyfan vad jag hatar hur de hanterar oss PC användare. DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ EA.
Folk kan ju sluta tanka PC versionen och köpa den istället så skulle EA lägga ner mer tid på PC versionen istället för konsollversionen....
Folk kan ju sluta tanka PC versionen och köpa den istället så skulle EA lägga ner mer tid på PC versionen istället för konsollversionen....
Det har mer att göra med att Sony och Microsoft mutar spelbolagen till att göra Playstation och Xbox-exklusiva spel.
Ingen sponsrar utvecklare till att göra PC-exklusiva spel. Inte ens Microsoft. Lagom kontraproduktivt om ni frågar mig...