Saints Row: Gat out of Hell

Robot
Saints Row: Gat out of Hell

Saints Rov IV får en fristående expansion som bokstavligt talat drar åt helvete.

#saints-row-iv


Medlem
Saints Row: Gat out of Hell

Jag älskade Saints Row 1 och 2. Men sen efter det så har jag tyckt att det är för oseriöst så det känns "utnött" på något sätt både i ren spelväg och i humor. :/


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Så en expansion på en expansion på en expansion får alltså inte toppbetyg? What a shocker!

Medlem

Älskade SR3, tyckte om IV, men det var sjukt enformigt orkade inte spela mycket. Dethär verkar bli ännu värre

Medlem
Skrivet av Deli:

Så en expansion på en expansion på en expansion får alltså inte toppbetyg? What a shocker!

Jag tycker inte det är så uppenbart. Half-Life Episode 1 & 2 och Grand Theft Auto 4: Episodes from Liberty City är ju kritikerrosade. Exakt samma upplägg!

Medlem
Skrivet av Tapiwen:

Jag älskade Saints Row 1 och 2. Men sen efter det så har jag tyckt att det är för oseriöst så det känns "utnött" på något sätt både i ren spelväg och i humor. :/

Jag håller med. Jag tycker nog att 2:an var bäst. 3:an gick väl att spela men sen har det verkligen bara ballat ur.

Medlem

2an var definitivt bäst, men 3an var ett bra spel även det. 4an kändes bara oinspirerad och trisst.

Medlem

2an var riktigt bra. Gillade att det fanns olika bossar alla med olika personligheter och storylines.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

1
Skriv svar