FZ delar ut betanycklar till Heroes of the Storm!
Snabba ryck om du vill testa Blizzards Dota 2-dräpare.
#blizzard, #heroes-of-the-storm, #league-of-legends, #valve, #dota-2
ett tips är, spelar ni lol eller dota och är duktiga kmr ni endast spela detta med kompisar som ej är så high på moba, så mitt tips låt bli ta en nyckel.
Givetviss är detta ifrån person till person, men kan garantera er den kommer bara ligga där i er battle launcher och sopa
Happy Hunting!
ett tips är, spelar ni lol eller dota och är duktiga kmr ni endast spela detta med kompisar som ej är så high på moba, så mitt tips låt bli ta en nyckel.
Givetviss är detta ifrån person till person, men kan garantera er den kommer bara ligga där i er battle launcher och sopa
Happy Hunting!
Varför säger du så? Jag är rätt så erfaren i genren och tycker spelet känns friskt och jätte roligt
Helt sjukt, såg just ett avsnitt av True Detective, kollade fz på burken och såg den här posten. Han klicka till mig en nyckel och notera att det fanns 9 kvar, säga till tjejen att hoppa in på fz snabbt som fan och rycka en, men då var dom slut...2 min efter att jag fick min...snacka om tur! (för mig iaf)
Typiskt att man skall bestämma sig att ta lunch JUST då fram till nu...
Just idag var jag ju hos tandläkaren så jag åt senare än jag skulle (Brukar vara tillbaka till datorn ca 11.30 annars.) Jävla konspirationer säger jag :D. Säg någon gång dessa hantlangare åt Satan för något gott med sig!?
Men om någon vänlig själ av någon outgrundlig anledning sitter på en extra nyckel så tar jag med otroligt stor glädje emot den!
Who's the fool? A man who believes in a god he can't see, or the man who is offended by a god he doesn't believe in.
Fan också, diskade och lagade mat, så missar man detta som jag är riktigt sugen på.. Om någon har en nyckel de inte vill ha tar jag mer än gärna emot en!
haha, jag var och värmde min matlåda. Gick iväg runt 11:40.
Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro |