Första skärmdumparna från Secret World
Dock får vi vänta med en ingame film verkar det som Ragnar hade en QA på twitter igår och här har ni frågor och svar:
http://www.darkdemonscrygaia.com/showthread.php?t=4634
Glömde att ge er länken till själva QA på twirl: http://twitter.com/#search?q=%23TSWQA
Har det "quests" i sig hoppar jag över, plus blir kostnaden över 50 kr i månaden har jag inte råd med det ockret.
Stackare, hoppas ekonomin blir bättre för dig snart...
Som de flesta säger, för tidigt att säga något konkret förutom att screenshotsen ser ok ut.
Grafik säljer, och funcom kan både grafik och hype. But are they good for it? Är ju frågan man ställer sig själv...
"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."
PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT
Grafik säljer, och funcom kan både grafik och hype. But are they good for it? Är ju frågan man ställer sig själv...
Med Age of Conan i bagaget så blir nog svaret nej. Spelade aldrig Anarchy Online men efter vad jag hört så klantade dom bort releasen där också. Tredje gången gillt kanske?
Har det "quests" i sig hoppar jag över, plus blir kostnaden över 50 kr i månaden har jag inte råd med det ockret.
Stackare, hoppas ekonomin blir bättre för dig snart...
Som de flesta säger, för tidigt att säga något konkret förutom att screenshotsen ser ok ut.
Allt går till cigg. Dessutom, Betala för 60 dagar istället för att köpa ett spel, hmm nej tack.
Allt går till cigg. Dessutom, Betala för 60 dagar istället för att köpa ett spel, hmm nej tack.
Man betalar för att ha skoj den tiden man spelar. Om man gillar den speltyp som MMO erbjuder så är det inte någon skillnad egentligen. Det enda tråkiga är att de flesta MMO har månadskostnad istället för att även erbjuda att betala för den tid man spelar. Det skulle göra det lättare för casuals, de som spelar lite då och då.