Första skärmdumparna från Secret World

Robot
Medlem
Första skärmdumparna från Secret World

Inte riktigt av vad jag hade väntat mig, faktiskt. Vet inte vad jag ska säga än.

Medlem
Skrivet av Mr. Bravo:

Inte riktigt av vad jag hade väntat mig, faktiskt. Vet inte vad jag ska säga än.

Medlem

säga vad man vill om funcom men grafik kan dom.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Dock får vi vänta med en ingame film verkar det som Ragnar hade en QA på twitter igår och här har ni frågor och svar:
http://www.darkdemonscrygaia.com/showthread.php?t=4634


signatur

Dum di dum dum dum
http://sultansblogg.se

Medlem

Glömde att ge er länken till själva QA på twirl: http://twitter.com/#search?q=%23TSWQA


signatur

Dum di dum dum dum
http://sultansblogg.se

Medlem

Tyvärr så tycker jag det verkar väldigt ointressant. Men jag är ju inte så förtjust i fantasy/monsterspel heller.

Inaktiv

Väldigt snygga bilder.

Medlem

Tycker det ser ut som ett bra koncept iaf. Istället för det ständigt återkommande monstermedeltid genren.

Medlem

Man får hoppas att dom kör på en stor öppen värld istället för en liten instängd som AoC.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ser väldigt intressant ut, detta blir till att jaga beta access till när det blir dags för det

Inaktiv

Har det "quests" i sig hoppar jag över, plus blir kostnaden över 50 kr i månaden har jag inte råd med det ockret.

Medlem

Jag hoppas det blir lika bra som det ser ut. Ge mig.

Medlem

Det här ser ut att bli riktigt bra. Väldigt intressant koncept. Synd bara att det är i pre-alpha stadiet...

Medlem
Skrivet av lvitriol:

Har det "quests" i sig hoppar jag över, plus blir kostnaden över 50 kr i månaden har jag inte råd med det ockret.

Stackare, hoppas ekonomin blir bättre för dig snart...

Som de flesta säger, för tidigt att säga något konkret förutom att screenshotsen ser ok ut.

Medlem

Grafik säljer, och funcom kan både grafik och hype. But are they good for it? Är ju frågan man ställer sig själv...


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av smuts:

Grafik säljer, och funcom kan både grafik och hype. But are they good for it? Är ju frågan man ställer sig själv...

Med Age of Conan i bagaget så blir nog svaret nej. Spelade aldrig Anarchy Online men efter vad jag hört så klantade dom bort releasen där också. Tredje gången gillt kanske?

Medlem

åhhh... hoppas jag kommer med beta testningen!

Medlem

Har för mig konceptet till detta spelet var tufft men så fort jag ser MMO blir jag jäkligt skeptisk.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Känns konstigt att de kommer med ett nytt mmo när de inte de inte får i ordning på de gamla.

Men men vem vet, kanske blir detta riktigt bra, time will tell!

Medlem

Första filmen?

Medlem

Tycker fortfarande det ser väldigt spännande ut. Gillar att det utspelas i nutid.

Inaktiv
Skrivet av Horniak:
Skrivet av lvitriol:

Har det "quests" i sig hoppar jag över, plus blir kostnaden över 50 kr i månaden har jag inte råd med det ockret.

Stackare, hoppas ekonomin blir bättre för dig snart...

Som de flesta säger, för tidigt att säga något konkret förutom att screenshotsen ser ok ut.

Allt går till cigg. Dessutom, Betala för 60 dagar istället för att köpa ett spel, hmm nej tack.

Inaktiv
Skrivet av lvitriol:

Allt går till cigg. Dessutom, Betala för 60 dagar istället för att köpa ett spel, hmm nej tack.

Man betalar för att ha skoj den tiden man spelar. Om man gillar den speltyp som MMO erbjuder så är det inte någon skillnad egentligen. Det enda tråkiga är att de flesta MMO har månadskostnad istället för att även erbjuda att betala för den tid man spelar. Det skulle göra det lättare för casuals, de som spelar lite då och då.

Medlem

Utseendet är det verkligen inget fel på. Ser fram emot gameplay-filmer.

1
Skriv svar