Konceptbilder från Grin

Robot
Konceptbilder från Grin

http://xbox360.ign.com/objects/142/14267319.html

Det är vid det här laget allmänt känt i spelbranschen att Square Enix sket i att betala i nästan ett år och därför placerade Grin i en omöjlig ekonomisk situation som ledde till konkurs...

Medlem
Skrivet av slartibartfast:

Det är vid det här laget allmänt känt i spelbranschen att Square Enix sket i att betala i nästan ett år och därför placerade Grin i en omöjlig ekonomisk situation som ledde till konkurs...

Vofför gör di på detta viset?

Medlem

Jag läste en intervju för längesen med en högt uppsatt kille i Grin i Slitz att det var svårt för 3D grafiker och annat folk att komma in i företag i Sverige och att det snart skulle vara "mättat" med folk i spelföretag.

Han var ganska stöddig och försvarade Terminator spelet (medans Slitz gav det 2 av 5 och kallade det "för att lura småbarn föräldrar eller andra som gillade filmen och inte hört något om detta spelet, håll er undan! Ungefär något sånt).

Gud vad jag skratta sen när Grin gick i konkurs, bara skitspel har dom släppt (Ghost recon delen var okej...) och vara stöddig i en intervju bara någon vecka innan konkurs är....


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Väldigt imponerande mycket av det.

Medlem
Skrivet av Remus:

Gud vad jag skratta sen när Grin gick i konkurs, bara skitspel har dom släppt (Ghost recon delen var okej...) och vara stöddig i en intervju bara någon vecka innan konkurs är....

hur menar du då? bionic commando + rearmed var ju bra, speciellt rearmed. båda advanced warfighter var bra. båda ballistics spelen fick bra betyg...så om du enbart räknar wanted (som ändå fick bra betyg det med) och terminator så är du orättvis mot dem...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Final Fantasy XII-2--- kanske.

Skrivet av Kazutoyo:

Vofför gör di på detta viset?

Business as usual in japan...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Remus:

Jag läste en intervju för längesen med en högt uppsatt kille i Grin i Slitz att det var svårt för 3D grafiker och annat folk att komma in i företag i Sverige och att det snart skulle vara "mättat" med folk i spelföretag.

Han var ganska stöddig och försvarade Terminator spelet (medans Slitz gav det 2 av 5 och kallade det "för att lura småbarn föräldrar eller andra som gillade filmen och inte hört något om detta spelet, håll er undan! Ungefär något sånt).

Gud vad jag skratta sen när Grin gick i konkurs, bara skitspel har dom släppt (Ghost recon delen var okej...) och vara stöddig i en intervju bara någon vecka innan konkurs är....

Bara skitspel? Deras konvertering av Graw var enligt mig bättre på alla punkter. Bionic Commando:Rearmed demot var hur bra som helst. När det kom till att göra remakes var de grymt duktiga, däremot verkar egna spel inte riktigt varit deras grej. Testade Wanted demot och det var väl helt okej men inte ett spel jag var villig att betala fullpris för, speciellt inte då jag läst att det var ganska kort.

Medlem
Skrivet av burkmopp:

Väldigt imponerande mycket av det.

Instämmer, mycket duktiga och väldigt generösa som delar med sig av dessa godbitar. Blir sugen på att ändra bakgrundsbild nu=).

Medlem

Dom kanske borde ha satsat på det där fantasy-liret istället, som ser jävligt najs ut.

1
Skriv svar