[H] Dementium 2 HD, Zenoclash 2, nimble quest and payday the heist [W] H1Z1 gift

Medlem
[H] Dementium 2 HD, Zenoclash 2, nimble quest and payday the heist [W] H1Z1 gift

Tja! har 4 st steam gifts som ni kan se i titeln. Är villig att byta alla fyra mot en kopia av H1Z1.
För att skicka ett byteserbjudande:
https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=72039678&t...


signatur

Mannen myten legenden

Medlem

låter fair .... 5€ totalt för dina spel mot ett för 20€ , du kanske ska försöka på reddit igen, du fick ju så många som var sugna på att byta där

Medlem

La ut båda inläggen i princip samtidigt då jag tänkte att det kanske skulle höja chanserna till att hitta någon som var intresserad. Jag har inget minne av varför jag köpte dessa spel, kollar man på steam så tror jag att de ligger på ca 50€ om inte mer. Jag antar att du är en liten okunnig likehunter som försökte skojja till det litegrann för att göra situtionen lite extra svår för mig eller så är du bara allmänt okunnig. Kanske är jag som är okunnig också och inte vet om att det finns något osynligt mycket lägre pris på spelen, men annars tycker jag att du bara slutar skriva här och försöka med någon annan istället.


signatur

Mannen myten legenden

Medlem

29de okt kostade dementium 2 hd 99c på steam dvs -90% rea, så sent som för 1v sedan kostade det 1,99€ också där på steam. Zenoclash har nästan rea varje månad på 1,99€ - 2,99€ senast en vecka sedan. nimble quest kostade 49c på steams höst rea och payday var GRATIS för inte länge sedan, så OK 5€ var lite i underkant skulle skrivit 5,5€, SORRY.

det jag ville ha fram var att dina spel har haft rea ganska nydligen och h1z1 har inte haft någon rea alls och är hyffsat nytt fortfarande

Medlem
Skrivet av yoobzzz:

Jag har inget minne av varför jag köpte dessa spel, kollar man på steam så tror jag att de ligger på ca 50€ om inte mer.

Hur skulle det vara om du tog reda på det istället för att gissa?

Men, för att hålla med jockstrap så låter det som du fått dem i bundles eller på rea vilket innebär att de både börjar bli lite gamla och du kan inte jämföra med fullpris längre. Tyvärr kan jag inte se dina spel från denna datorn.

Edit: Fan.. är så jäkla förkyld. Såg nu att du skrivit dem i headern. Sorry.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

1
Skriv svar