Hotfix till Battlefield 2 släppt
Jag har samma problem som dig Crafoord, cd-nyckeln var helt plötsigt invalid. Läste någonstans om att skriva om den i registret, hjälpte inte ett skit.
Verkar vara många som fått detta problem. Jag pallar inte att installera om hela jäkla spelet... får se om denna hotfix löser detta!
Jag fixade cdkeyn i regedit och kör spelet som administratör, då funkar det 70% av gångerna. Skriv in cdkeyn efter de 4 eller 5 första sifrorna i registret. X9239 och sen utan mellanrum din cdkey. Googla felmeddelandet så kommer ni hitta lösningen. Skriver från min ipod nu så kan tyvvär inte länka till sidan
Jag har samma problem som dig Crafoord, cd-nyckeln var helt plötsigt invalid. Läste någonstans om att skriva om den i registret, hjälpte inte ett skit.
Verkar vara många som fått detta problem. Jag pallar inte att installera om hela jäkla spelet... får se om denna hotfix löser detta!
Det finns något som heter Battlefield 2_code.exe i din support mapp där BF2 är installerat...klicka på den och skriv in nyckeln.......eller någon's annan....
för er som får invalid cdkey så hjälpte denna sidan för mig
http://arewold.wordpress.com/2007/05/20/your-cd-key-is-not-va...
scrolla ner en bit så hittar ni hur man ska göra. I mitt register så hittade jag den i HKLM/SOFTWARE/electronic arts/EA games/battlefield 2/ergc
byt ut den till x9392xxxxxxxxxxxxxxxx x:en motsvarar din cdkey.