Valve presenterar framtidens grafik

Medlem

Jag hoppas att half life 3 annonseras men har svårt att tro att valve inte skulle teasa om det och dementera rykten i minst 1 år innan själva utanonnseringen, för att bygga hype,

Sånt här gör bara att den biten inom mig som vill se half life 3 aldrig får gå och dö:P och jag börjar faktiskt bli lite irriterad på valvexD

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av GRiZZLYFiRE:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av MFZ:

ser fram emot samma hak-drop som när dom demade hl2 första gången.

Eller hur, man slet hem Bink-filer på flera gig och bara dregglade. Försökt hitta dem nu i efterhand men alla stora filställen för spel har ju stängt. Inklusive vår.

Lite längre ned på sidan kryllar det av tech demos osv på hl2
http://www.gamershell.com/search/?q=half+life+2

Tack!


signatur

Är ganska grön inom de här men styrs inte ps4 av GL? Borde de inte vara möjligt att konsolen kan få sig ett lyft då? No Haters

Medlem
Skrivet av kingleafanders:

Är ganska grön inom de här men styrs inte ps4 av GL? Borde de inte vara möjligt att konsolen kan få sig ett lyft då? No Haters

Nej, PS4an har ett eget api för att kontrollera gpu'n (GNM). Kan säga med nästan 100% säkerhet att det inte kommer revealas något spel på det talket. Det är många från glNext-boardet som kommer snacka om api-designen för glnext.

Medlem

Nu kan jag inget om det här, men det som häpnade mig med source var fysiken - inte nödvändigtvis grafiken - och det är där jag fortfarande hoppas på framsteg. Det gör verkligen världen levande på ett helt annat sätt!

Medlem

Ge oss något mindfuckingly awesome nu för tusan Valve! De kan ju knappast skylla på att de haft brist på tid och pengar O_O.

Inaktiv

Komigen! Släpp ett Orange Box!

HL 3, TF3, L4D3, Portal 3

Medlem
Skrivet av JOnnegrym:

Nu kan jag inget om det här, men det som häpnade mig med source var fysiken - inte nödvändigtvis grafiken - och det är där jag fortfarande hoppas på framsteg. Det gör verkligen världen levande på ett helt annat sätt!

Använder sig av en modifierad version av Havoks fysikmotor. Bästa fysikmotorn på flera år och fortfarande många gånger bättre än Nvidias Physx.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Half-Life 4 visas upp i stället.

Geeks Gaming
Skrivet av Dagonath:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Jinxswe:

Bara jag som hoppas på Ricochet 2???

Ja.

Ricochet 2 sägs vara Valves interna kodnamn för HL3

äntligen någon som hängt med

Medlem

Team 4 Half-Portal 3 plot!

Medlem

Visa en fet grym super rockig ingame rulle av HL3! Folk ska tappa hakorna och alla de som helatiden tyckt att HL serien är "meh" för dom, ska bli bra jäkla sugna de med! Det är dags nu Valve.. Tiden är inne!

Medlem
Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Seraium:

Skamligt om inte Half Life 3 visas.

Vi förtjänar åtminstone någon 3:a. Om det så är L4D3, TF3, HL3 eller Portal 3 kvittar. Det är dags att Valve lär sig räkna till 3!

Eller HalfLife 2: Episode 3. Kommer liksom före, för den som minns...

Medlem

Sägs ju att ett nytt Doom är påväg. Trean var ju fruktansvärt uselt. Hoppas det blir bra denna gång.

Halflife 3... den som väntar på något gott köper collectors edition.

Medlem

bli inte förvånade om Source engine 2 visas då koder är redan i dota2, som ska portas till source engine 2, just därför hjältar och uppdates är så sega i dota2.

För allt ska över i source engine 2.

sen ryktas det första kvartalet 2015 ska source engine 2 visas, så japp

Vi får helt enkelt se!

dmn
Medlem

Folk har så höga förvänningar på Half-Life 3 att det inte kan annat än floppa.

Medlem
Skrivet av dmn:

Folk har så höga förvänningar på Half-Life 3 att det inte kan annat än floppa.

Folk hade nog högre förväntningar på Half-Life 2 och det var awesome.


signatur

Who's the fool? A man who believes in a god he can't see, or the man who is offended by a god he doesn't believe in.

dmn
Medlem
Skrivet av Hittebarn:
Skrivet av dmn:

Folk har så höga förvänningar på Half-Life 3 att det inte kan annat än floppa.

Folk hade nog högre förväntningar på Half-Life 2 och det var awesome.

Internet-hype var knappt uppfunnet på den tiden, så...nä.

12
Skriv svar