BF Hardline

Medlem
BF Hardline

Jag ville testa det igen efter Alphan. Hoppades att det skulle kännas mer annorlunda, att de hade lyssnat på kritiken. Dock så fel jag hade.

Jag tyckte spelet var BF4 med polis tema.
Det tyckte jag redan i början.
Spelet var väldigt buggigt och ostabilt för mig.
Jag vet att det var beta, men iaf.
I mitt tycke så var detta inget spel för mig.
Jag spelar hellre BF4 fortfarande och hoppar över detta spel helt.

Sedan om jag vill leka rånare, så spelar jag hellre Payday 2 ist .

#blogg

Medlem
BF Hardline

Jag tyckte hardline var helt ok. Inget vanligt BF dock.

Medlem

Håller helt med, total besvikelse. Tjuv/polis temat var inget man tänkte på alls när spelet väl gick igång utan det är mer en ursäkt för att få göra ett nytt spel. Det är som BF fast utan den tunga actionen som gör de spelen underhållande. Och om jag nu får vara på det viset, och det får jag, så är grafiken anskrämlig. Hade det varit vilket annat spel som helst så skulle jag skita i grafik(herregud jag kör minecraft för glatta livet) men BF serien har ju ändå stoltserat med fräsch grafik.

Medlem
Skrivet av trasapa:

Håller helt med, total besvikelse. Tjuv/polis temat var inget man tänkte på alls när spelet väl gick igång utan det är mer en ursäkt för att få göra ett nytt spel. Det är som BF fast utan den tunga actionen som gör de spelen underhållande. Och om jag nu får vara på det viset, och det får jag, så är grafiken anskrämlig. Hade det varit vilket annat spel som helst så skulle jag skita i grafik(herregud jag kör minecraft för glatta livet) men BF serien har ju ändå stoltserat med fräsch grafik.

jo jag tyckte grafiken såg väldigt weird ut, för att vara BF-serien. Vapnet såg ut som en plastig version av originalet. Men får hoppas att de som köper detta, får ett finslipad och detaljerat spel. Men jag tvivlar. .

1
Skriv svar