Studsande tuttar i Ninja Gaiden Sigma 2

Inaktiv

Lite löjligt men who gives, hade varit värre om karlarnas paket också skulle röra på sig

Medlem

Äntligen används sixaxis till något vettigt

Medlem

Tycker det är helt okej. Som att räcka fingret åt moralkärringar och feminister.

Medlem

Fast i artikeln nu låter det ju som om Tecmo Koei alldeles nyss kommit på detta med skakande bröst - det var ju de som lanserade begreppet mune yure ("chest tremor") i och med spelserien DoA. Att man nu kan styra tuttarna är ju en sak men nåt nytt under solen är det inte..


signatur

War, War never changes...

Medlem
Skrivet av reaper:

varför ha den här nyheten utan ett filmklipp?


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Haha helt jävla underbart!


signatur

Disclaimer: Unless otherwise stated, I have no idea what I'm talking about.

Medlem
Skrivet av DeKvittar:
Skrivet av Schimpans:
Skrivet av Blazing_Angel:

Äh orkar inte bry mig...förlorarna är dom nördarna som köper spelet pga tuttfunktionen. Skaffa ett liv förfan.

Det där har alltid intresserat mig. Inte tuttfunktionen. Eller förvisso, jo, på sitt sätt när man uttrycker det så, men... uttrycket "skaffa ett liv". Jag har alltid undrat exakt hur det där livet man ska skaffa ska se ut, för att det ska passera och godkännas?

Vad är kvalitativt liv? Volvo, villa, 1.7 barn, 2.3 husdjur, amorteringar, trädgård, 40 timmars arbetsvecka, öl, snus och tipsextra?

Skild en gång, sedan omgift där du skaffade barn 0.7.
Thailandresa var tredje år då du får ventilera ut all stress i 3 veckor.
Tipsextra kan bytas ut mot travet eller bingo lotto.
Sen en whisky på Fredagarna för att ventilera efter en jobbig arbetsvecka där du jobbade gratis övertid. Köra 1.7 barn runt till tre olika aktiviteter och ändå känna dig dålig eftersom Dagdrivar-Göran faktiskt åker runt mitt sitt barn på fem aktiviteter.

< Nördliv med studsande pixeltuttar.

Medlem

Typiskt japaner säger alla. Hade ni hellre haft bröst som var helt stela? Det om något hade varit en konstig syn!

Medlem

Blir lätt ett köp! Vilken kille gillar inte bröst liksom?

Medlem

Funkar för mig. De är ju knappast först.

En av anledningarna till att jag köpte Tomb Raider 1 =P Lara Croft såg ju ut som Katie Price på framsidan av kartongen. Blev smått besviken när man starta spelet och fick se de trekants-likande brösten =P
Men i ett asiatisk spel är det ju nästan obligatoriskt att ha upskirts på skolflickorna och övernaturligt stora gungande bröst om det ska sälja XD

Inaktiv

måste ju se helskumt ut om karaktären står helt stilla och pattarna flyger upp å ner eller?

Medlem
Skrivet av Lord Payne III:
Skrivet av MrBanzaiman:
Skrivet av Lord Payne III:

Det hade varit roligare om man kunde styra brösten med de två analoga spakarna. Då hade jag lätt köpt det!

Haha, ja det hade onekligen varit kul.
Men vafan, detta är rätt kul med. Givet köp xD

Grymt kul, de kunde skriva på kartongen "Now with full tit-control"

HAHA "now with full titt control" ae det var bäst idag xD:D

Medlem

Tycker mest detta låter som ett komiskt inslag i en spel marknad som handlar mer och mer om rörelse känsliga kontroller.

Medlem

Mycket hentai här på nyhets sidan på sista tiden.

Medlem
Skrivet av Spectral:

Blir lätt ett köp! Vilken kille gillar inte bröst liksom?

uppenbarligen skribenten


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

For the love of...! Herregud detta kan bara hända i ett land som Japan xD


signatur

Game long and prosper

Jag kommer ihåg när jag och mina polare upptäckte att brösten studsar på kvinnliga karaktärerna i doa 2 (kanske bara kasumi?). Först skrattade man men sedan insåg man hur revolutionerande det var. Det verkade vara det mest avancerade någon gjort inom fysik på länge. Idag dock kan det verka lite töntigt att de studsar -_-. Men tänk på att om du hade siliconballonger fästa på bröstet och hoppade omkring och slogs skulle de nog studsa en hel del också... att lägga till en extrafunktion är ju bara roligt fast jag kanske var den enda som började må dåligt av brösten i doa etreme 2 -_-


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem
Skrivet av Lilleputten:

Hmm, kan man skaka på killens penis när man lirar honom då?

-.-

Herregud, jag läste smaka. Undrar vad Freud skulle säga..

Denna funktion verkar ju lite menlös men, det är väl inte oväntat!

123
Skriv svar