Left 4 Dead-tillägg ej gratis över Live
Denna visa är ju för samtliga tillägg som finns på Live, ofta är de Microsoft som har bitchat. Men de ligger ju i serverkostnader och hela den skiten, vilket alla guldmedlemmar betalar redan iofs.
Men jag slipper bry mig för jag äger inte L4D i alla fall.
(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)
Alternativet är att publishern lägger upp servrar som tas ner efter 1 år som laggar så in i -. Eller att de fyller skiten med reklam.
De vill ju gärna gå med vinst.
(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)
Piss microsoft, kan dom inte bara vara lite sköna som Sony??
Och låta utvecklarna betala per gb som tankas istället? nej tack, då lär man inte se mkt läggas upp.
(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.
Ni snackar om girighet..men kolla bara på XBLA...det släpps spel varje vecka här medans era give away everything for free sony har hur många arcade släpp?? juste för att dem låter developers betala för trial nedladdning/vanlig nedladdning...jag betalar mina 60kr i månaden med ett leende att jag får spela Shadow complex mm