100 blodiga speltimmar i The Binding of Isaac-DLC

Robot
Medlem
100 blodiga speltimmar i The Binding of Isaac-DLC

Det här är alltså en uppdatering till originalet, och inte Rebirth.

Medlem
Skrivet av Mabec:

Det här är alltså en uppdatering till originalet, och inte Rebirth.

Det här är en uppdatering till Rebirth men originalet kommer även få en update

Medlem

Jag har inte riktigt förstått tjusningen med binding of isaac-spelen.
Kanske måste ge dem en ny chans..

Medlem
Skrivet av bond12:
Skrivet av Mabec:

Det här är alltså en uppdatering till originalet, och inte Rebirth.

Det här är en uppdatering till Rebirth men originalet kommer även få en update

Men filmen som länkas är till originalet. Som inte fått en uppdatering på över ett år

Inaktiv

Vad är allt fuzz om Isac? Har inte förstått det jag, kan någon förklara?


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem
Skrivet av GRiZZLYFiRE:

Vad är allt fuzz om Isac? Har inte förstått det jag, kan någon förklara?

Det är helt enkelt det bästa spelet i sin genre, om man kan komma över hur det ser ut. Utmanande gameplay som ändå inte är orättvist, löjligt mycket olika items som kan interagera med varann på helt galna sätt och så den där "bara en gång till"-känslan efter varje run som får en att fortsätta timme ut och timme in.

Är vad jag tycker iaf.

Medlem
Skrivet av Corolyn:
Skrivet av GRiZZLYFiRE:

Vad är allt fuzz om Isac? Har inte förstått det jag, kan någon förklara?

Det är helt enkelt det bästa spelet i sin genre, om man kan komma över hur det ser ut. Utmanande gameplay som ändå inte är orättvist, löjligt mycket olika items som kan interagera med varann på helt galna sätt och så den där "bara en gång till"-känslan efter varje run som får en att fortsätta timme ut och timme in.

Är vad jag tycker iaf.

Bra summerat. Spelet har så oerhört hög "replayability" (svenska?) då det finns mängder med olika prylar varav du bara kan plocka på dig ett visst antal per omgång. Många prylar fungerar dessutom tillsammans för att skapa en kombination av två (eller fler) effekter.

Lägg sedan till slumpmässiga nivåer och slumpmässiga bossar och du får ett spel där det kan spenderas många hundra timmar utan problem om man har intresset.

Kan tipsa om Northernlion på youtube som har laddat upp nästan 1000 runs från det första Binding of Isaac och över 300 runs i Rebirth hittills(och fler lär det bli) för den som är intresserad av att titta på det.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

100 timmar ?!

Hur man ens orkar med EN timme av spelet förstår jag inte. xD

Medlem
Skrivet av Exxo:

100 timmar ?!

Hur man ens orkar med EN timme av spelet förstår jag inte. xD

Uh. Jag har ca 750 timmar i originalet, hundraprocentade det två gånger innan jag bestämde mig för att vänta på Rebirth...

Har hittills dock bara ca åtta timmar registrerade i Steam på Rebirth, men det är för att jag mest kört det offline.
Har iallafall 104 unlocks av 178 hittills.

Antar att människor är olika, och att allt tilltalar folk olika pga det.

xD

Inaktiv

En del gillar Candy Crush, en del gillar COD och en del gillar The Binding of Isaac. Säg mig vilket spel du gillar och jag ska säga vilken typ av människa du är

Medlem

Varvade Rebirth kanske 15 gånger. Tycker inte det blev så kul sen för man fick inte så många iteams under spelets gång.

Tror inte 100 nya items osv kommer få mig att spela igen.

1
Skriv svar