The Order: 1886 – Så här tycker storsajterna
Embargot har lyfts, recensionerna är ute på nätet. Vad tycker världen om PS4-exklusiva The Order: 1886?
Haha fan då, jag som efter mycket velande fram och tillbaka "om det skulle bli bra eller inte" bestämde mig för att slutligen förhandsboka spelet för dyra pengar. Ungefär som Dying Light, man hade ingen aning om det skulle bli bra eller inte. Typ 50/50
Så det var väl på känn, men hade ändå hoppats att det skulle vara "bra" (med dagens betyg mätt) - typ en 7.5/8 så hade det räckt för att jag skulle vara nöjd.
Nu velar jag istället om man ska försöka häva förhandsbokningen och hitta på något annat imorgon...
Who's the fool? A man who believes in a god he can't see, or the man who is offended by a god he doesn't believe in.
GameTrailers= 8.2
FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego
SUBSTACK: https://substack.com/@iegocentric
YOUTUBE: https://www.youtube.com/@walteriego
Haha fan då, jag som efter mycket velande fram och tillbaka "om det skulle bli bra eller inte" bestämde mig för att slutligen förhandsboka spelet för dyra pengar. Ungefär som Dying Light, man hade ingen aning om det skulle bli bra eller inte. Typ 50/50
Så det var väl på känn, men hade ändå hoppats att det skulle vara "bra" (med dagens betyg mätt) - typ en 7.5/8 så hade det räckt för att jag skulle vara nöjd.
Nu velar jag istället om man ska försöka häva förhandsbokningen och hitta på något annat imorgon...
Tragiskt med så är det.
Jag har slutat förhandsboka spel helt, antingen är de sönderhaypade så man blir grymt besviken, eller så är de så trasiga vid release så det går inte att spela dem.
Nu för tiden väntar jag alltid på lite recensioner och patchar
Tragiskt med så är det.
Jag har slutat förhandsboka spel helt, antingen är de sönderhaypade så man blir grymt besviken, eller så är de så trasiga vid release så det går inte att spela dem.
Nu för tiden väntar jag alltid på lite recensioner och patchar
Ja, egentligen är det ju urbota dumt att förhandsboka någonting, men ville mest vara säker att man får tag på spelet på releasedagen för det bästa priset. Att det var en fredag påverkade ju en hel del också eftersom jag inte hade någonting planerat på helgen och gärna lirar då :).
Äh, den bästa recensionen får väl bli min egen. Det verkade ju ändå inte av recensionerna att döma att det nödvändigtvis inte är ett dåligt spel, bara att de kör "samma gamla"-konceptet.
Who's the fool? A man who believes in a god he can't see, or the man who is offended by a god he doesn't believe in.
När ska vi få ett nytt, riktigt bra steampunk spel!? De har prickat miljö och koncept 100% rätt, men när jag tittade besviket på de första trötta gamplay trailerna visste jag att det var kört för spelet...
Ge oss Mass Effect 1 i steampunk miljö! Djup, action och en bra jäkla story.
När ska vi få ett nytt, riktigt bra steampunk spel!? De har prickat miljö och koncept 100% rätt, men när jag tittade besviket på de första trötta gamplay trailerna visste jag att det var kört för spelet...
Ge oss Mass Effect 1 i steampunk miljö! Djup, action och en bra jäkla story.
Den 25 mars o med Bloodborne vågar jag nog påstå att kan du räkna med!
Svenska Gamereactor ger det bara en 6a, spelet ar snyggt, resten var kritik, buggit, stela kontroller, spelet ar kort mm,
Dom flesta ger the order ett halvhyfsat betyg,
Tur att det finns en del bra indie spel pa ps4, har tappat lusten att spela sakallade storspel,
kreaviteten finns hos indie speltillverkarna, det ar dom som kommer bli raddningen for spelens framtid.
Ni bör kanske presentera skalan för varje betyg? En femma säger mig inget om jag inte vet vad jag ska förhålla mig till.
Betyget "Nej" var dock glasklart
Enklare att man går direkt till respektive sajt och läser än att vi ska översätta varje.
Ni bör kanske presentera skalan för varje betyg? En femma säger mig inget om jag inte vet vad jag ska förhålla mig till.
Betyget "Nej" var dock glasklart
Enklare att man går direkt till respektive sajt och läser än att vi ska översätta varje.
Copy-paste och google translate är väl journalistens bästa redskap?
Precis som Doritos och Mtn Dew är dess bröd och vatten x'D...