Playstation 3 uppdaterad
Trevligt, åker och köper mig en PS3 Slim strax och Uncharted samt Star Wars. Blir en 50" Plasma nästa vecka med, känns bra
De e så de ska va kan varmt rekommendera båda spelen, ärskilt Uncharted och att sen lira de på 50" gör de ju inte sämre!
Where's your crown King Nothing?
Bra firmware uppdatering! Nu kan man ha ljud både från TV:n och Hemmabio systemet samtidigt! Skitbra fix enligt mig. Och att klockan inte blir skymd av batter ikonen är också riktigt bra. Plus nya temat är snyggt med!
Synd bara att fz slutat me tips tack?
Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)
Helvette! Jag tror jag har uppdaterat min PS3a EN GÅNG sedan jag köpte den.
Problemet är att jag har bara en internetkabel och den sitter i datorn nu och jag spelar aldrig PS3 på internet...
Är det bra att ladda ner såna här uppdateringar?? Jag måste nog fan installera säkert 10 st om jag pluggar in internetsladden i PS3an!
All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!
Helvette! Jag tror jag har uppdaterat min PS3a EN GÅNG sedan jag köpte den.
Problemet är att jag har bara en internetkabel och den sitter i datorn nu och jag spelar aldrig PS3 på internet...
Är det bra att ladda ner såna här uppdateringar?? Jag måste nog fan installera säkert 10 st om jag pluggar in internetsladden i PS3an!
Behöver bara ladda ner senaste, alla uppdateringar till PS3 är full firmware, aldrig uppdatering av tidigare bara så blir aldrig problem på det sättet.
Synd bara att fz slutat me tipstack?
Glömdes bort - tack!
Inga problem, tack själv ändå!
Var mer skämt än allvar...
Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)
tycker slim versionen ser riktigt ful ut. den gamla är snygg
Hämtade nyss min PS3 slim på posten. Precis i rätt tid också -- konsolen i all ära, men funktioner som jag blivit van vid på min 360 (mest berörande online-delen) verkar komma först nu.
Det måste vara deprimerande att vara så bitter?
Hämtade nyss min PS3 slim på posten. Precis i rätt tid också -- konsolen i all ära, men funktioner som jag blivit van vid på min 360 (mest berörande online-delen) verkar komma först nu.
Du vänjer dig nog.... 360´n är ju ganska omständig om man jämnför med PS3 tycker då jag!(JA...jag har 360 med) Synd dock att Thropys inte är riktigt lika bra som achivments...
Den som har flest prylar när han dör vinner!