Disney vill köpa Marvel

Medlem

fy fan.. tänk er wolverine strutta omkring i en musikal sjungandes nån fånig visa


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Inaktiv

Är det bara jag som tror att det blir bättre när Disney köper upp dem?


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Disney HAR köpt Marvel (och fan ta Disney om de fuckar upp detta !!)


signatur
Medlem

Dem säger nej fattar man väll! -_-

Jag menar, liksom varför skulle Marvel säga "JA"? Jag själv kan inte tänka mig Kalle Anka och Wolverine i samma film. Jag VET att det är lungt.


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Inaktiv

Wolverine och dom sju små mutanterna, Spindelmannen och odjuret, Hulken och Molle... >.<


signatur

CZorg will rise again...

Medlem

PASS!


signatur

-We're all fools, two-faced and chaotic. Some of us makes you weep, some of us makes you smile and most of us does both.

Medlem

"The hulk vs Donald duck - the reckoning!"

Medlem

seriöst tror ni verkligen det kommer komma disney serier blandat med MARVEL eller tvärtom? . alltså tänk lite. kommer knappast inte att ske

enda som kommer hända är att marvel antagligen kommer bli ett underbolag till disney och få fett med nya ekonomiska tilgångar då disneys pengar säck är jävligt djup. speciellt på filmsidan tror jag det kan bli bra saker. tänker då främst på live action filmer från marvel med disneys pengar (om dem vill satsa)


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

judarna på disney kanske borde tänka efter och fortsätta släppa värdelösa uppföljare på sina egna odödliga klassiker istället för att förstöra andras verk? Can i get an AMEN?

Inaktiv

Disney suger.

Kristen moral och allt är perfekt.


signatur

a"C"RED -

Medlem

Desto mer jag tänker på det hela (och läser om det), desto mer taggad blir jag inför hela affären, jag tror det här kan sluta riktigt bra!


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

X-men on ice!

Medlem

Hur fan ska Disney kunna stå för sin barnvänliga image om dom samtidigt äger marvel.
Och ska dom in och peta i hur marver ska göra saker blir det bara skit..
Men aktieägarna i marvel kommer bli rika så dom kommer nog inte protestera.


signatur

I9 9900 - RTX 3080 - 32GB - 990 pro

Medlem
Skrivet av Dinskugga:

seriöst tror ni verkligen det kommer komma disney serier blandat med MARVEL eller tvärtom? . alltså tänk lite. kommer knappast inte att ske

enda som kommer hända är att marvel antagligen kommer bli ett underbolag till disney och få fett med nya ekonomiska tilgångar då disneys pengar säck är jävligt djup. speciellt på filmsidan tror jag det kan bli bra saker. tänker då främst på live action filmer från marvel med disneys pengar (om dem vill satsa)

Knappast att de börjar blanda, dock är det ju inte helt orimligt att misstänka att Marvel kommer bli mer barnvänligt.

Medlem

X-Men vs Räddningspatrullen kan bli skoj

Men för övrigt så bör disney hålla sig jäääääääävligt långt borta från marvel...

Medlem

Disney köpte Miramax 1993. Miramax har efter det släppt bl a Trainspotting, Pulp Fiction, Kill Bill filmerna och No Country for Old Men.

Jag tycker ni ska sluta gnälla nu.

KoP
Medlem

Äsch, händer nog inte så mycket om Disney köper Marvel. Tror knappast dom kommer Disneyfiera hela klabbet. Skulle dom göra nåt sånt idiotisk så förlorar dom ju hela fanbasen kring Marvel. Det enda dom vill med uppköpet är att får in mer deg. Ingen ide att föreställa sig massa saker kring uppköpet som ändå inte kommer hända. Bara lugn.

inK
Medlem

Affären är väl redan klar? Disney har ju redan uttalat sig om framtida filmprojekt med Marvel-figurer.


signatur

Every trophy counts...

Medlem

Eh då lär det väl bli att Wolverine har klor av gummi...:\


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Ja Affären blev är nu klar.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

jippie! nu ska disney förstöra ett till jävla företag

Inaktiv

då lär det pumpas X-Men på Disney Channel.


signatur

There is no theory of evolution. Just a list of creatures Chuck Norris has allowed to live.??

Medlem

Kingdom Hearts 3, feat. Spiderman and Wolverine.

Nätack, vi klarar oss utan det alltså.

Medlem

Booooh...Kalle Anka vs Hulken, knatte gänget och fantastic four eller vadå!?

Disney är ju inte så mkt för mörka serier och våld vad jag vet...

Medlem

Iofs, i och med att Disney har bra kontakt med Pixar så kan ju animerade Marvel grejjer komma att hända och det skulle vara kul att se !!


signatur
Medlem
Skrivet av Lith:

Iofs, i och med att Disney har bra kontakt med Pixar så kan ju animerade Marvel grejjer komma att hända och det skulle vara kul att se !!

Det vore nåt att se fram emot då Pixar inte fått annat än rosor för sina filmer. Möjligheterna är oändliga!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

12
Skriv svar