Realtime Worlds öppnar nytt kontor

Robot
Realtime Worlds öppnar nytt kontor

Hur fan kan det vara vinnstdrivande?


signatur

[Amd x2 6000+][4850][3gb ram][Corsair vx550w]

Medlem
Skrivet av albertalbertsson:

Hur fan kan det vara vinnstdrivande?

Att få ett nytt spel att fungera optimalt brukar väl oftast vara en potentiell vinst i en utvecklares ögon, eller?

Många och nöjda kunder = vinst för utvecklaren/utgivaren


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Läste fel, läste för snabbt. I min hjärna stod det att de inte släppt ett spel på tre år. Blev då konfunderad över hur de kunde tillåtas köra vidare med expansion och nya lokaler även om de aldrig släppt ett spel. Silly me.


signatur

[Amd x2 6000+][4850][3gb ram][Corsair vx550w]

Medlem

Great scott! (sorry, var tvungen)

Medlem

Härlig PR!?

Låter ju som nergradering, från 26 500 kvadratmeter till 8000. Men så tycker jag det är helt rätt, lägg/satsa pengarna på bra anställda istället för gigantiska lokaler!


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem
Skrivet av Werzion:

Härlig PR!?

Låter ju som nergradering, från 26 500 kvadratmeter till 8000. Men så tycker jag det är helt rätt, lägg/satsa pengarna på bra anställda istället för gigantiska lokaler!

Ehm... De har öppnat ett till. Inte stängt ned det gamla till fördel för ett nytt, mindre utrymme.


signatur

Jag glömmer aldrig ett ansikte men i ditt fall är jag villig att göra ett undantag.

Inaktiv
Skrivet av mini-mus:
Skrivet av Werzion:

Härlig PR!?

Låter ju som nergradering, från 26 500 kvadratmeter till 8000. Men så tycker jag det är helt rätt, lägg/satsa pengarna på bra anställda istället för gigantiska lokaler!

Ehm... De har öppnat ett till. Inte stängt ned det gamla till fördel för ett nytt, mindre utrymme.

Precis. Det kan jag konfirmera eftersom jag kommer sitta kvar i dom 'gamla' lokalerna.

Medlem

Intresset är stort hos mig och hoppas detta kan bli mitt MMO jag letat efter.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

1
Skriv svar