Öppen Aion-beta på gång

Medlem

Lirat den asiatiska beta, helt värdelöst. Ytterligare ett dussinspel i JMMORPG anda. Grinda tills du spyr och fjantar i spretigt hår.

Medlem

Grinden reduceras kraftigt i 1.5 patchen. (Retail versionen.)


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Aion open beta kommer att köra senaste patchen 1.5 som innehåller en hel del förändringar jämfört med CB klienten som körde 1.0. Så om man säger att man inte tänker prova open beta pga att man tyckte cb inte var något vidare kanske borde tänka om...men smaken är som baken... Själv är jag hopplöst förälskad i Aion och kommer spela på NA servrar då mina klanpolare från LII mestadels kommer från Staterna.

Medlem

Blir väldigt intressant det här.

Medlem

Seg torrent 2,5 kb/s.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

200kb/s för mig nu.. Seedar i runt 50kb/s också


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skrivet av TheTemplar:
Skrivet av Red_warning:

"Get on the starting line if you do not have an eligible Aion account already! Eligible accounts include any previous closed beta participants and those who have preordered or prepurchased Aion."

Så man måste alltså förbeställa Aion för att få tillgång till open beta? Motarbetar det inte syftet med en beta?

Jag tolkar texten som att folk som har förbeställt, eller deltagit i en tidigare beta redan har access till den öppna betan. Övriga personer måste skaffa en nyckel.

Dock står det längre ner att FilePlanet kommer ha hand om distribueringen av nycklar, vilket brukar innebära att man måste vara en betalande medlem där.

Detta stämmer! Lättaste sättet att komma med i betan är att förbeställa spelet.


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Medlem

Tycker inte det ser för bra ut men kan alltid vara värt att testa

Medlem
Skrivet av Mesmerize:

Tycker inte det ser för bra ut men kan alltid vara värt att testa

Det är en bra idé! Hoppas du ändra uppfattning.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Men va fan, open-beta my ass. Man måste ju få tag i en nyckel för att få chansen att lira.

Där tröttna jag tyvärr.. :\

Medlem

Bästa MMO just nu.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem
Skrivet av Mesmerize:

Men va fan, open-beta my ass. Man måste ju få tag i en nyckel för att få chansen att lira.

Där tröttna jag tyvärr.. :\

Betan är öppen för alla. Man måste visserligen betala för den, men alla kan spela den.

Vad jag vet så är det så med många öppna betor för mmo's.


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Medlem
Skrivet av Brandter:
Skrivet av Tekesh:

MMO nummber 324876 av NCSoft....och alla ser likadana ut, jag passar på detta

Och folk jag vet som har spelat det säger att det är hyffsat som wow med quest och så, men att det i grunden är GRIND FIESTA precis som L2. Som alla andra Korea MMORPG.
Plus att stora delar av den ryska L2 communityn ska spela detta, vilket innebär att Bot program och andra fusk kommer vara ute 2 veckor efter release.

Du menar exakt som i WoW då?

Inaktiv
Skrivet av gurkoz:

Ursh vilken smörja, jag var inte imponerad sist jag spelade closed betan.

*går tillbaka till eve*

är du fast i EVE, kommer nog inget att mäta sig!

aion har blivit bästa liret för mig!


signatur

/nkembo - fest i himmel och på jord

Medlem

Var sjukt imponerad första betatestningen, men desto längre in jag kom i det upptäckte jag fler och fler skavanker som jag hoppas de fixar innan release.

T.ex. att casta som en Mage är galet stelt, man fryser fast precis efteråt så ens flexibilitet är lika med ett kylskåps. Att flyga är ingen höjdare heller, mycket begränsat både med flygtid och zoner man kan flyga i.

För övrigt är det ett väldigt snyggt spel, älskar grafiken och miljöerna. Attackerna är detaljerade a la Lineage 2. Kommer iaf prova vidare på öppen beta, kanske blir ett köp ändå...

Inaktiv
Skrivet av Achronos:
Skrivet av Mesmerize:

Men va fan, open-beta my ass. Man måste ju få tag i en nyckel för att få chansen att lira.

Betan är öppen för alla. Man måste visserligen betala för den, men alla kan spela den.

Vad jag vet så är det så med många öppna betor för mmo's.

Till Mesmerize: Open beta har ju inte startat än. Det är 6-13:e september.

Till Achronos: Open beta kommer inte att kosta något, var har du fått det ifrån?

Medlem
Skrivet av Fisse:

Lirat den asiatiska beta, helt värdelöst. Ytterligare ett dussinspel i JMMORPG anda. Grinda tills du spyr och fjantar i spretigt hår.

Det här har jag misstänkt ända sen jag såg stilen på spelet. Hoppas du överdriver, men de tror jag inte

Får se när open betan drar igång, idag när de nu blir.

Medlem

Det finns nycklar att hitta... gratis. Vet inte om man kan göra reklam för andra sajter här å så, men somsagt, titta på deras sida om vilka som fått nycklar att ge ut, så hittar ni säkert någon.

Medlem

När tusan vare betan skulle dra igång igentligen?

Medlem
Skrivet av Ballong:

När tusan vare betan skulle dra igång igentligen?

Den är igång nu...

12
Skriv svar