Lägg vantarna på WoW:s nya svårfångade mount

Robot
Lägg vantarna på WoW:s nya svårfångade mount
Medlem
Lägg vantarna på WoW:s nya svårfångade mount

AQ baggen är lite sexigare.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Här försöker man fortfarande få valfri Cloud Serpent....

Inaktiv

Finns ju redan Sethekk halls mounten + Firelands med samma modell.. snacka om billig implementation! Men jag antar de spar kreativiteten till ingame-store! Finns ju en ingame store vid character view, en i själva spelupplevelsen och sedan kan man besöka shoppen via browser.. mjölk säsongen är här!


signatur

Macintosh, grunden till PC gaming!

Medlem

Fy fan vad hjärndött....

Medlem
Skrivet av Ankapaplanka:

Finns ju redan Sethekk halls mounten + Firelands med samma modell.. snacka om billig implementation! Men jag antar de spar kreativiteten till ingame-store! Finns ju en ingame store vid character view, en i själva spelupplevelsen och sedan kan man besöka shoppen via browser.. mjölk säsongen är här!

Inte direkt så att de aldrig har gjort detta förut...
Finns hundratals olika mounts, varför klaga på just denna när du kan klaga på hästar, tigrar, drakar, kinesiska drakar, wyverns etc..etc..

Inaktiv
Skrivet av MrPeters:
Skrivet av Ankapaplanka:

Finns ju redan Sethekk halls mounten + Firelands med samma modell.. snacka om billig implementation! Men jag antar de spar kreativiteten till ingame-store! Finns ju en ingame store vid character view, en i själva spelupplevelsen och sedan kan man besöka shoppen via browser.. mjölk säsongen är här!

Inte direkt så att de aldrig har gjort detta förut...
Finns hundratals olika mounts, varför klaga på just denna när du kan klaga på hästar, tigrar, drakar, kinesiska drakar, wyverns etc..etc..

Baserat på min slutreplik ja, jag borde skrivit att detta är konceptet av mjölkning som redan råder.
Jag valde att kommentera just denna mount i och med att den utgör basen för artikeln!


signatur

Macintosh, grunden till PC gaming!

Medlem

Hade Zul'Gurub tigern till min orc hunter när det begav sig


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Medlem
Skrivet av MrPeters:

Inte direkt så att de aldrig har gjort detta förut...
Finns hundratals olika mounts, varför klaga på just denna när du kan klaga på hästar, tigrar, drakar, kinesiska drakar, wyverns etc..etc..

I länkade videon, beskrivs mounten som "brand new ultra rare mount to be earned - if you can find it". Om de beskriver den så tycker man det kunde vara annat än en retextured mount från TBC.

Medlem
Skrivet av Ascendancy:

Hade Zul'Gurub tigern till min orc hunter när det begav sig

Den är riktigt fin faktiskt... men Spectral tiger... oh god o.O

Medlem

Gotta catch em' all

Medlem
Skrivet av Ascendancy:

Hade Zul'Gurub tigern till min orc hunter när det begav sig

Min dröm var den gamla Zul'Gurub-raptorn. Missade tåget där

1
Skriv svar