Helldivers
Arrowhead har ständigt varit synonymt med Magicka. Är den tiden förbi?
Kan inte fz starta en grupp här inne så kan dom som vill spela ihop skriva sitt psn ? De verkar komma många roliga co-op spel nu för tiden
PSN: nomis_1987 skicka en request ifall nån vill spela coop, jag kör även Evolve just nu. Helst +18 år både tjejer o killar, hipster lr emo spelar ingen roll, alla välkomna
local co-op me?
yes
Gött
Crossplay mellan plattformar och allt godis som finns!
Lokal co-op är det bästa! Men det funkar sjukt smidigt online också, just pick n' choose n' play.
En Bamseponny av folket
local co-op me?
yes
Gött
Crossplay mellan plattformar och allt godis som finns!
Lokal co-op är det bästa! Men det funkar sjukt smidigt online också, just pick n' choose n' play.
Enda som bör tänkas på är att det dock kräver att du är online, även vid 4 pers i en soffa.
Det kräver inte att man är online när man är 4 pers i en soffa, dock så kan man inte delta i metakampanjen när man inte är det.
Trevligt och bra. Enda jag läst var en sida som skrev tvärt om, att det krävde online konstant eftersom det är en metakampanj "men det borde inte vara en suprice för någon eftersom det är en PSN titel". Något sådant.
Tack!
Pris på detta?
$20 såg jag nämnas någonstans så det lär väl motsvara ett pris här strax under eller ca 200 kr..
19.99 tror jag det var sagt för några dagar sedan. Så det stämmer säkert. Endast PSN store vad jag vet.
Ps bloggen har lagt upp en bild på deras 8 veckor vårrabbatt och då är Helldivers rabatterat mellan den 3e till 9e Mars. Kostar vid rabatt 17.99$ och i vanliga fall 19.99$