Batman: Arkham Asylum

Robot
Batman: Arkham Asylum

Mannen i svart latex och med tidernas mest beslutsamma käke är tillbaka. Vi har saknat honom, han är tillbaka!

#lego-batman-the-videogame, #eidos, #batman-arkham-asylum, #half-life


Inaktiv
Faller FZ för Batman?

Det här ser ju bra ut.. <:

Medlem

Spelet ser faktiskt bättre ut än väntat från min sida.

Medlem

Än en gång så förstår iaf inte jag vilken plattform FZ faktiskt spelat, listar alla som det kommer till bara..
Bra recension annars, blir nog ett köp till PS3.

Medlem

Det här ser riktigt bra ut! Kan inte vänta på att lägga vantarna på spelet!

Medlem

Repetiva strider? Jag tyckte bara det var roligt att repetera striderna om och om igen (i demot).
Vissa saker ser plastiga ut i grafiken, tex ansikten. Annars kul spel som fan.

Medlem

gosigt tveksam till att ja köper de dock(inte mkt för dessa typer av spel, smyga, slåss me knytnävar o samla poäng. sen ska pengarna räcka till annat i livet me)

Men klart kul att man fick se ett lysande spel baserat på en film

Inaktiv

Lite för kort recension imo. Men betyget var det inget fel på!


signatur

PSN - Addeproffs

Medlem
Skrivet av Horzie:

Men klart kul att man fick se ett lysande spel baserat på en film

Trodde det var precis det spelet inte var?

Verkar som ett grymt spel, även om det inte är min typ av lir riktigt. Måste prova demot iaf.

Medlem
Skrivet av Horzie:

Men klart kul att man fick se ett lysande spel baserat på en film

Har inget med filmen att göra.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

"Batmans high five-försök spårade ur "

HAHAHAHAHA!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Blir nog ett köp!:D

Inaktiv
Skrivet av CreepyCruel:

Lite för kort recension imo. Men betyget var det inget fel på!

Nja, för kort vet jag inte. Hade den varit längre att det bara varit, enligt mig, jobbigt att läsa. Brukar bara bli massa ifyllnadsmeningar enligt min erfarenhet då. Kortare och recensenten hade inte fått med det han ville säga.

Kanske lite innehållsfattig, om något, men jag tyckte att recensenten beskrev det som var viktigast och inte alltför djupt och inte alltför grunt(?).

Bra recension överlag enligt mig.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

Bra recension, tippade fullpott men det är ju ändå bra betyg, givet köp till pc för min del.

Inaktiv

demot va as bra mycket bättre än förväntat av min del


signatur

[/5] "powernap over"

Medlem

Demot var juh grymt (PC), är det andra röstskådespelare på PC-versionen? För röstskådespelandet och dialogerna var juh bara så fult,stel och dåligt...eller var det bara på demo-versionen?

Medlem

Finns det något multiplayer? Vore trevligt om ni åtminstone nämnde det i recensionerna...

Verkar riktigt najs men jag har inte råd att investera i det om det inte finns mervärde i form av multiplayer

Inaktiv

det klart det är bra. alla tycker ju det. demot var ruggit bra!

Medlem
Skrivet av jimbow1234:

Demot var juh grymt (PC), är det andra röstskådespelare på PC-versionen? För röstskådespelandet och dialogerna var juh bara så fult,stel och dåligt...eller var det bara på demo-versionen?

Nej, det är inte andra röstskådespelare och du lär nog vara relativt ensam om att inte gilla det. Det var ju helt underbart, det bäst i spelväg på länge. Har man sett den animerade serien uppskattar man nog just röstskådespeleriet ännu mer.

Det här är en titel som prompt ska läggas till i min spelsamling. Batman är och kommer alltid vara den mest intressanta serietidningshjälten.

Recensionen var förövrigt bra, även om den var i kortaste laget.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Körde demon (xbox 360) alldeles nyligen, riktigt roligt måste jag säga =D Men tyvärr blir det nog inget köp, trots att det är ett bra spel vill jag inte lägga ner för mycke pengar, framförallt eftersom det med all säkerhet är dyrt!

Måste tillägga att jag tycker som många andra att röstskådespeleriet var bland de bästa jag har hört på länge! =D

Medlem

Det är riktigt roliga recensioner du gör Calle, alltid kul att läsa något skrivet av dig!


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

Spelade igenom spelet på xbox, blev nyss klar, tycker det va riktigt bra, bästa jag kört på länge:)
Delarna med Scarecrow va fräsiga:P

Medlem

Har aldrig tyckt om filmlicensierade spel eller Batman. Han har inte varit min favorit superhjälte precis... Men detta spelet är kanske bra för manuset, känslan... Ska man våga prova?

Medlem

Det är inget filmlicensierat spel

Medlem

Sen får ni ta och göra en PC recension senare! (Som också har PhysX implementerat för oss Nvidia användare)

Inaktiv

jag tyckte verkligen om demot.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Ellehbg:

Det är riktigt roliga recensioner du gör Calle, alltid kul att läsa något skrivet av dig!

Man tackar!


signatur
Medlem

Mark Hamill som Jokern...vem är då Batman...? James Earl Jones?

Men som sagt när kommer det till pc?? Är det fram flyttat?


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Det här spelet har bara fått toppbetyg ju.
Hoppas att jag får hem spelet lagom till release från Spelbutiken.se.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

123
Skriv svar