Batman: Arkham Asylum
Mannen i svart latex och med tidernas mest beslutsamma käke är tillbaka. Vi har saknat honom, han är tillbaka!
#lego-batman-the-videogame, #eidos, #batman-arkham-asylum, #half-life
Lite för kort recension imo. Men betyget var det inget fel på!
Nja, för kort vet jag inte. Hade den varit längre att det bara varit, enligt mig, jobbigt att läsa. Brukar bara bli massa ifyllnadsmeningar enligt min erfarenhet då. Kortare och recensenten hade inte fått med det han ville säga.
Kanske lite innehållsfattig, om något, men jag tyckte att recensenten beskrev det som var viktigast och inte alltför djupt och inte alltför grunt(?).
Bra recension överlag enligt mig.
Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.
Demot var juh grymt (PC), är det andra röstskådespelare på PC-versionen? För röstskådespelandet och dialogerna var juh bara så fult,stel och dåligt...eller var det bara på demo-versionen?
Nej, det är inte andra röstskådespelare och du lär nog vara relativt ensam om att inte gilla det. Det var ju helt underbart, det bäst i spelväg på länge. Har man sett den animerade serien uppskattar man nog just röstskådespeleriet ännu mer.
Det här är en titel som prompt ska läggas till i min spelsamling. Batman är och kommer alltid vara den mest intressanta serietidningshjälten.
Recensionen var förövrigt bra, även om den var i kortaste laget.
Körde demon (xbox 360) alldeles nyligen, riktigt roligt måste jag säga =D Men tyvärr blir det nog inget köp, trots att det är ett bra spel vill jag inte lägga ner för mycke pengar, framförallt eftersom det med all säkerhet är dyrt!
Måste tillägga att jag tycker som många andra att röstskådespeleriet var bland de bästa jag har hört på länge! =D
Det är riktigt roliga recensioner du gör Calle, alltid kul att läsa något skrivet av dig!
Man tackar!