AvP-släppet påverkar Colonial Marines

Medlem

spelade ett alien-spel på xboxen (Xbox 1) en gång i tiden,, kommer inte ihåg namnet, men det var ett RTS spel..
Vore najs att få spela som Aliens på deras hemplanet som ett RTS. Typ, Sim Alien (om någon provat Sim Ant så förstår ni vad jag menar).
Man börjar som Alien queen, letar på ett bra ställe att bosätta sig på och börjar producera ägg, sen får man se till att äggen som blir facehuggers hittar värdar och blir drönare. Drönarna börjar sen bygga upp boet samt herda in djur för andra facehuggers.
Soldater måste såklart kläckas också för att skydda boet mot farliga djur och andra alien samhällen.

Nåja,, AvP 3 duger rätt så fint det med. Och blir sen Colonial Marines en hitt så kanske vi får se en uppföljare med antingen Predator eller Alien

Medlem

AvP är en uttjatad serie som varken funkar som spel eller film. Nej jag vill se Colonial Marines snarast.

"What do you mean they cut the power? They´re animals man!"


signatur

Kvadratich, Praktich , Gut.

Medlem
Skrivet av Toomsie:

Fin bild! Ser ut som en....

Jag vet inte, kanske bara ja som tänker snuskigt? (A)

Medlem
Skrivet av Toomsie:

Fin bild! Ser ut som en....

snippa!

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

AVP SUUUGER ju jämfört med colonials. Hur tänker ni egentligen saknar ni smak alls?

Öhh, Alltså vi har sett 0 gameplay från Colonial Marines förutom det läckta från Jace Hall för typ två årsedan. Seriöst folk antar att Colonial Marines kommer bli 10x bättre bara för det har COOP.. sorgligt.

AVP 3 <3,
A:CM Vet vi inte ett skit om så..

Sen har AVP en lyckad historia med tidigare spel så allt talar för AVP3 över ACM och sist jag kollade var väl poängen lite att lira som ensam Marine..

12
Skriv svar