Hårt kritiserad avgift för LAN-kaféer slopas

Medlem
Skrivet av Ender:

Var ju kul att någon insåg hur befängd iden var iallafall. Nu väntar jag bara med spänning på att någon ska ta itu med skojarna på Copyswede också.

Eller hur!


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

dmn
Medlem

Finns det vuxna människor som går till såna här ställen?
Finns det nåt som har utskänkningstillstånd?

emj
Medlem
Skrivet av dmn:

Finns det vuxna människor som går till såna här ställen?
Finns det nåt som har utskänkningstillstånd?

Har inte sett något med utskänkningstillstånd, men det satt många 30+ på Hötorget förr i tiden. Har inte varit på Inferno mycket men det känns som det är lägre medelålder där.

Skrivet av disinfect:
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av disinfect:
Skrivet av Xepheros:

Tack, alla politiker är inte hundra procent blåsta åtminstone.

Rosanna Dinamarca är 100% blåst, men även en trasig klocka...........

Kan inte påstå att jag håller med. Hon gör överlag ett betydligt bättre jobb än majoriteten av hennes kollegor.

Baserat på vad? Oavsett så är hon fortfarande totalt blåst. Radikalfeminist, vänsterpartist, rabiat SD-hatare, ja.. det säger ju sig självt.

lmao skulle det vara något negativt med att hata SD eller?


signatur

DEHUMANIZE YOURSELF AND FACE TO BLOODSHED

Medlem
Skrivet av SCORPION2000:
Skrivet av Ender:

Var ju kul att någon insåg hur befängd iden var iallafall. Nu väntar jag bara med spänning på att någon ska ta itu med skojarna på Copyswede också.

Ja det va tur.
O ang Copyswed så är Sverige förlångt up i röven på USA för att det skulle hända nått

Vi jobbar oss strategiskt framåt rakt under näsan på dem. Sen så plötsligt boom så slår vi till.
Dem kommer inte ha en chans.

Eller just ja det var ju Sverige jag bor i, glöm vad jag skrev vår regering är för mesig oavsett parti.


signatur

Can it wait for a bit? I'm in the middle of some calibrations.

Medlem
Skrivet av slartibartfast:
Skrivet av disinfect:

Radikalfeminist, vänsterpartist, rabiat SD-hatare, ja.. det säger ju sig självt.

Du listade just tre mycket positiva egenskaper med henne.
Cheers!

Radikalfeminism är inte positivt på något sätt.

Vänsterpartiet är ett "rosa-världen parti", mycket likt Miljöpartiet och Feministiskts Initiativ. Det skulle vara väldigt bra om man kunde genomföra det de vill men det är inte genomförbart.

Anti-sd är väl en positiv grej dock... SD kan dra åt helvete

Medlem

Detta var ändamålsglidning så inåt helvete. Visar klart att lagar i vissa fall ska uttryckligen definieras med ett tydligt användningsområde innan resten av lagtexten kommer, annars kan såna här situationer uppstå.

12
Skriv svar