Se senaste Rollercoaster Tycoon World-trailern och spy!
varför klagar folk på grafiken? Det är ett Rollercoster Tycoon om dom har gjort high end grafik hade det inte varit samma känsla och jag antar det är det som dom satsade på att behålla.
Fast grafiken är verkligen urusel och inte i fas med 2015. Om de velat ha samma känsla hade de haft kvar grafiken från tvåan som fortfarande är bäst i serien. Går gott och väl att cell-shadea riktigt snygg grafik. Det där ser ju att vara gjort för att spelas på telefonen....
Exakt likadan grafik som RC3 vilket släpptes för 11! år sedan.
Who's the fool? A man who believes in a god he can't see, or the man who is offended by a god he doesn't believe in.
varför klagar folk på grafiken? Det är ett Rollercoster Tycoon om dom har gjort high end grafik hade det inte varit samma känsla och jag antar det är det som dom satsade på att behålla.
Därför.
Jag gillar att spela spel och snacka skit samtidigt: http://www.youtube.com/user/ManChildKart
http://i.imgur.com/jF6hDvt.jpg
http://i.imgur.com/r1xIm2H.png
Därför.
Ser ut som att man har använt samma motor.
Have a good time!
Det behöver inte vara fotorealistiskt för att se fint ut, själva stilen är tråkig och steril.
Metal is best served heavy.
Fast grafiken är verkligen urusel och inte i fas med 2015. Om de velat ha samma känsla hade de haft kvar grafiken från tvåan som fortfarande är bäst i serien. Går gott och väl att cell-shadea riktigt snygg grafik. Det där ser ju att vara gjort för att spelas på telefonen....
Jämför The Sims 2,3,4 Ingen enorm skillnad där heller..
Gillar grafiken i nya RCT alla spel behöver inte ha DX12.1 och springa på 4 GTX Titan X
Det är en skillnad på dålig och charmig grafik. I detta fallet håller jag med föregående, att grafiken ser runt utsagt dålig och tråkig ut.
Jämför The Sims 2,3,4 Ingen enorm skillnad där heller..
Gillar grafiken i nya RCT alla spel behöver inte ha DX12.1 och springa på 4 GTX Titan X
Du verkar missa begreppet estetik fullständigt. The Sims har en genomarbetad och väl fungerande totalestetik, där allt hänger samma från UI, typsnitt och vidare ned i detaljerna.
Bland de vackraste spel jag vet är Team Fortress 2, och det är knappast ett spel som är krävande. Det är heller inte nytt för fem öre, men hittar man en stil som fungerar så håller den.
Cptn BaseballBatBoy!
Då kan vi ju alla lika gärna sitta på dem äldre spelen som har känslan. För vi har ännu inte sett några ny banbrytande funktioner heller. Detta ser ju ut som RCT3 och det är över 10 år gammalt samt att du kan få det för under 20 dollar.
Det här är ingen "satsning" på icke-realistisk grafik i Minecraft-stil. Det här är bara lågupplöst, obefintlig ljussättning och fult.
Hoppas dem fixat till det nu i alla fall.
"People don't plan to fail, they just fail to plan"
Det alla måste förstå är ju att vi inte vet något om gameplay än. Rollercoster Tychoon har aldrig varit med i grafikutvecklingen och haft det senaste och då vi vet lite om gameplay så vem vet grafiken kanske passar in.
Dessutom fick vi reda på att det var tidiga foton i utvecklingen så problem solved I guess.