20 GB tung patch till The Elder Scrolls Online

dmn
Medlem
Skrivet av Ichinin:

20 GB patch.... hälften så stor som spelet som tankas från Steam

*Woosh* vad var det? Det var 1/3 av din månadskvot på ditt 4G bredband.

"bredband"

Medlem

"Det nya justice-systemet finns också med i materialet, vilket innebär att du kan spela som tjuv eller mördare"

Vad "kul".... Det som kommer ske är att man som nybörjare kommer bli rånad och dödad av någon skillad sadist, bara för han tycker det är roligt att mobba en ofarlig nybörjare.

Medlem
Skrivet av nhagyavi:

Om du inte redan har läst det, så kostar det att köpa saker till ens karaktär, medan spelet kostar för att kunna spela det över huvud taget. Förhoppningsvis har man två val: kunna köpa sakerna till ens karaktär, för att få dem snabbare, eller att man gör som i Skyrim: går runt och letar efter sakerna

Det är mer cosmetic du köper snarare än uber items. Sen är det mounts (annorlunda än de du köper inne i spelet då) och experience boosts.

Inget av dessa sakerna är ett måste - men vill man ha dom så tja..köp dom

Att sen man köper själva spelet spelar väl mindre roll? Jag ser absolut inget fel i det. Funkar perfekt i Guildwars så why not?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv
Skrivet av Ankh:
Skrivet av nhagyavi:

Om du inte redan har läst det, så kostar det att köpa saker till ens karaktär, medan spelet kostar för att kunna spela det över huvud taget. Förhoppningsvis har man två val: kunna köpa sakerna till ens karaktär, för att få dem snabbare, eller att man gör som i Skyrim: går runt och letar efter sakerna

Det är mer cosmetic du köper snarare än uber items. Sen är det mounts (annorlunda än de du köper inne i spelet då) och experience boosts.

Inget av dessa sakerna är ett måste - men vill man ha dom så tja..köp dom

Att sen man köper själva spelet spelar väl mindre roll? Jag ser absolut inget fel i det. Funkar perfekt i Guildwars så why not?

Om det inte är valfritt att köpa saker (alltså, inget krav för att kunna fortsätta spela, typ), så har jag absolut inga problem med att man måste köpa det för en engångs-summa.

Medlem
Skrivet av nhagyavi:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av nhagyavi:

Om du inte redan har läst det, så kostar det att köpa saker till ens karaktär, medan spelet kostar för att kunna spela det över huvud taget. Förhoppningsvis har man två val: kunna köpa sakerna till ens karaktär, för att få dem snabbare, eller att man gör som i Skyrim: går runt och letar efter sakerna

Det är mer cosmetic du köper snarare än uber items. Sen är det mounts (annorlunda än de du köper inne i spelet då) och experience boosts.

Inget av dessa sakerna är ett måste - men vill man ha dom så tja..köp dom

Att sen man köper själva spelet spelar väl mindre roll? Jag ser absolut inget fel i det. Funkar perfekt i Guildwars så why not?

Om det inte är valfritt att köpa saker (alltså, inget krav för att kunna fortsätta spela, typ), så har jag absolut inga problem med att man måste köpa det för en engångs-summa.

precis så är det. Annars kunde de lika gärna behållit sin subscription


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Om ni bortser från att jag av någon anledning har låg speed idag..så ser ni att det blir rätt mycket plats på hdn när när installerar spelet från grunden. Vet dock inte vad det kommer sluta på. Kan mycket väl hända att det patchas mer (även om jag tror att patchen redan är med här)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av nhagyavi:

Ja, då kanske man kan börja spela The Elder Scrolls Online

Sorry, men det är fortfarande ett iPad-spel i kvalitet... Hoppa det.


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Inaktiv
Skrivet av Nocturnal77:
Skrivet av nhagyavi:

Ja, då kanske man kan börja spela The Elder Scrolls Online

Sorry, men det är fortfarande ett iPad-spel i kvalitet... Hoppa det.

Ajdå :/ Vi får la se hur jag gör då.

Medlem
Skrivet av Capitan:

"Det nya justice-systemet finns också med i materialet, vilket innebär att du kan spela som tjuv eller mördare"

Vad "kul".... Det som kommer ske är att man som nybörjare kommer bli rånad och dödad av någon skillad sadist, bara för han tycker det är roligt att mobba en ofarlig nybörjare.

PvP kommer inte att förändras, de kan endast råna och döda NPCs. Men du kan välja att ingripa.

Skrivet av dmn:
Skrivet av Ichinin:

20 GB patch.... hälften så stor som spelet som tankas från Steam

*Woosh* vad var det? Det var 1/3 av din månadskvot på ditt 4G bredband.

"bredband"

Tugga vidare på ditt bildäck du.

12
Skriv svar